پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 



آموزش بازاریابی بیمه(قسمت1)

یکی از راههای ارتقای سطح بازاریابی در هر کاری آموزش صحیح کارکنان واحد بازاریابی است.

اینجانب در ایام حضور خویش در نمایندگی 4824 بیمه ایران شاهد برگزاری دوره آموزشی برای کارکنان واحد بازاریابی این نمایندگی بودم, که مطالب زیر چکیده ای از مطالب عنوان شده در کلاس آموزشی بازارایابی بیمه می باشد.

در امر بازاریابی بیمه هر بازاریاب باید به چهار چیز توجه زیادی داشته باشد:

1-     فن بیان قوی

2-   روانشناسی قوی از مشتریان

3-روابط عمومی قوی(راه برقراری ارتباط خوب با مشتری)

4-زمانبندی درست و صحیح

1-فن بیان قوی:فن بیان

فن بیان قوی یعنی ارائه اطلاعات مورد نیاز مشتری در جملاتی کوتاه و کامل به گونه ای که توجه مشتری را به خود جلب نمایید و موارد دلخواه خود را در ذهن او نهادینه کنید.

مثلا : در موقعی که مشتری هیچ گونه اطلاعی از بیمه و انواع آن و موارد استفاده از بیمه ندارد , ارائه صحیح این اطلاعات می تواند ذهن او را برای استفاده از خدمات بیمه آماده کند و حتی در مواقعی بعضی از مشتریان ذهنیت خوبی از بیمه ندارد مثلابیمه کردن را هدر دادن پول خود می دانند, که فن بیان قوی یک بازاریاب   می تواند ذهنیت او را در مورد بیمه تغییر دهد و او را به یک خریدار بیمه نامه تبدیل کند.

نويسنده : حسام زندیه دولابی

این کاربر 7 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.