جمعه, 14 ارديبهشت 1403

 



هویت و برند سازی

هویت و برند سازی

تعریف درس:

هدف درس:

دانشجو اهمیت برند را درک کرده و روشهای تقویت برند بیاموزد.

رئوس و ریز محتوا:

1.مفهوم برند
   الف)مفهوم برند،برندها و علائم تجاری،تفاوت آنها
   ب)مفاهیم قانونی برند،ثبت برند،امتیاز برند
2.برند سازی
   الف)عوامل موثر بر برند سازی
   ب)استراتژی های برند سازی رای محصولات،نماد پردازی برند و هویت مصرف کننده،برند سازی در بازارهای چند فرهنگی
3.مدیریت و تقویت برند
   الف)توسعه برند،افزایش گسترده برند.
   ب)نظارت و مراقبت از برند
   پ)وفاداری نسبت به برند،برند سازی و مسئولیت اجتماعی
   ت)رسانه های اجتماعی و برند
4.حفاظت از برند.
   الف)شناخت منابع داخلی و خارجی تضعیف برند.
   ب)تبلیغات رسانه ای منفی،مشکلات تقویت برند
   پ)آشنایی با رتبه بندی برندها،معرفی معیارها و شاخص های آن
5.راهنمای فعالیت عملی
هر دانشجو ضمن معرفی یک برند در کلاس در مورد تاثیر و تقویت آن در کلاس بحث نماید.

منابع:

1.باربارالوکن،روهینی آهلووالیا،میشل هوستن(1392)،برندها و مدیریت برند.چشم اندازهایی از تحقیقات معاصر،مترجمان محسن شاهین پور و سمیه اولی،تهران،سوره مهر
2.مک فبث،شون(1392)،مهارت های ارتباط موثر و بازاریابی رایانامه ای،مترجمان محمد سلطانی فر،شهناز هاشمی،ناصر اسدی،تهران:سیمای شرق.
3.آنجلین جی.کلوس(1392)،رفتار مصرف کننده آنلاین،مترجمان محسن شاهین پور و سمیه اولی،تهران:سوره مهر
نويسنده :

این کاربر مطلب منتشر شده دارد.