تیزر تبلیغاتی
- توضیحات
-
منتشر شده در یکشنبه, 14 ارديبهشت 1393 14:56
-
بازدید: 3144
تیزر تبلیغاتی
تعریف درس:
هدف درس:
دانشجو بتواند یک تیزر تبلیغاتی کوتاه تهییه نماید
رئوس و ریز محتوا:
1.اهمیت تیزر تبلیغاتی
الف)تعریف تیزر تبلیغاتی،اهمیت،جایگاه و جاذبه های آن،آشنایی با رپرتاژ آگهی
ب)شیوه های نگارش فیلمنامه تبلیغاتی(story board)،شیوه های ساخت آگهی برای رسانه های دیداری و شنیداری به ویژه تلویزیون،سینما،اینترنت و رسانه های محیط الکترونیکی
پ)آشنایی با عوامل تولید و ایزار و تجهیزات تولید آگهی های دیداری و شنیداری
2.آگهی های شنیداری
الف)تعریف و اهمیت،رسانه های شنیداری
ب)انواع و شیوه های ساخت آگهی برای رسانه های شنیداری به ویژه رادیو
پ)آشنایی با عوامل تولید و ابزار و تجهیزات تولید آگهی
ت)فیلمبرداری،افکت های صدا و دوبله دیالوگ ها،صدا گذاری،تهیه موسیقی،نمایش آزمایشی
3.آگهی های دیداری و شنیداری
الف)تولید تبلیغات رسانه ایی دیداری و شنیداری
ب)رسانه های دیداری و شنیداری،تعریف،اهمیت و انواع
پ)انواع آگهی های دیداری و شنیداری
ت)شیوه های نگارش فیلمنامه تبلیغاتی
4.آگهی های انیمیشن
الف)آگهی های انیمیشن،تعریف،اهمیت،سیر تحول انیمیشن
ب)انواع و شیوه های ساخت آگهی با استفاده از نقاشی متحرک و انواع عروسک
5.واژه های انگلیسی
معرفی واژه ها و اصطلاحات انگلیسی مرتبط با درس در طول دوره
6.راهنمای فعالیت های عملی
هر دانشجو یک تیزر تبلیغاتی شنیداری یا دیداری و انیمیشن تهره و در کلاس ارائه نماید.پیشنهاد می شود دانشجو از سناریوی تبلیغاتی که در درس مدیریت تبلیغاتی تهیه نموده به عنوان سناریو تیزر تبلیغاتی خود استفاده نماید.
منابع:
1.برخوردار،ایرج(1371)،تهییه کنندگی برای رادیو،تهران:انتشارات سروش
2.فیلیپس،ویلیام(1387)،نگارش و فیلمنامه کوتاه،مترجم،عباس اکبری.تهران:انتشارات سروش.چاپ چهارم
3.کشاورزی،اردشیر(1380)،فیلمنامه نویسی برای فیلمهای انیمیشن.تهران:انتشارات دانشکده صدا و سیما
نويسنده :
این کاربر مطلب منتشر شده دارد.