منبع اصلی :
1. تبلیغات آینده و آینده تبلیغات در ایران ، دکتر احمد روستا ، مجموعه مقالات دومین همایش صنعت تبلیغات ایران ، (تهران : اداره کل تبلیغات معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، چاپ اول 1382 ) ، صص 22 _ 28
2. نقش تصویر در تبلیغ ، پال مساوی ، متقاعد سازی دیداری ، ترجمه محمد علی حکیم ارا ، رسانه ، فصلنامه مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها ، شماره پاییز 1379 ، صص 86 _ 97
3. چشم انداز تبلیغات بازرگانی در عصر اطلاعات ، رسانه ، سید رضا نقیب السادات ، فصلنامه مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها ، شماره زمستان 1381 ، صص 58 _ 63
4. سلسله مباحث درسی دکتر مهدی محسنیان راد در کلاس جامعه شناسی تبلیغات ، دوره کارشناسی ارشد ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی تهران 1375
5. معرفی روش های متداول تبلیغات در اینترنت و مزایای آن ، مجموعه مقالات دومین همایش صنعت تبلیغات ایران ف ( تهران : اداره کل تبلیغات معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، 1382 ، صص 171 _ 184
6. ساختار تبلیغ سیاسی ، نویسنده گرت جووت ، ترجمه محبوبه ملک لو ،رسانه ، فصلنامه مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها شماره بهار 1374 ، صص 31 _ 24
7. تاریخچه تبلیغات بازرگانی ، محمد حسن طاری ، رسانه ، فصلنامه مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها ، شماره بهار 1372 ، صص 54 _ 59
8. ویژگی های سبک های تبلیغاتی در برخی از کشور ها ، محمد بلوریان ، مجموعه مقالات دومین همایش صنعت تبلیغات ایران ، ( تهران ، اداره کل تبلیغات معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، چاپ اول 1382 ، صص56 _ 66