مدیریت بازاریابی فرهنگی
1.تعریف بازاریابی اهمیت و نقش آن در ارائه محصولات و خدمات فرهنگی
2.جایگاه بازاریابی و تفاوت های بازاریابی فرهنگی با سایر بازاریابی ها
3.رابطه بازاریابی با درسهای دیگر
4.مدیریت بازاریابی فرهنگی
5.کالاها و خدمات فرهنگی و ویژگی های محصولات و خدمات فرهنگی و شیوه ارائه ی آن
6.نقش روابط عمومی در بازاریابی فرهنگی
7.تحقیق در بازار عرضه و توسعه
8.شناخت جامعه استفاده کنندگان کالاهای فرهنگی
9.آشنایی به شیوه های تحقیق در بازاریابی فرهنگی
10.روشهای توزیع و فروش
11.نقش تبلیغت در بازاریابی فرهنگی ، هدف تبلیغات فرهنگی چیست ؟
12.نمایشگاه کالاه و خدمات فرهنگی ، انواع شیوه های برگزاری نمایشگاه
منبع درسی :
1.اصول بازاریابی ( دوجلد ) علی پارسانیان ، انتشارات نشر و بخش آیلار
2.بازاریابی و مدیریت بازار ، محمد تهرانی ، موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی
3.تحقیقات بازاریابی ، محمد زنجانی ، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی
4.مطالعات فرهنگی ، انتشارات اداره کل پژوهش های سیما
5.مشارکت فرهنگی ، سید محمود حسینی و مسعود نجاتی ، انتشارات آن
6.بازاریابی و مدیریت بازار ، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
7.نمایشگاه ها و چگونگی برپایی و شرکت در انها ، علی محمد ، انتشارات مرکز توسعه صادرات ایران
منبع پیشنهادی :
نیم سال تحصیلی تابستان 92 :
استاد ابراهیم پور