شنبه, 15 ارديبهشت 1403

 



مدیریت بازاریابی فرهنگی

مدیریت بازاریابی فرهنگی

تعریف درس :

هدف درس :

 

رئوس وریزمحتوا :

1.تعریف بازاریابی اهمیت و نقش آن در ارائه محصولات و خدمات فرهنگی

2.جایگاه بازاریابی و تفاوت های بازاریابی فرهنگی با سایر بازاریابی ها

3.رابطه بازاریابی با درسهای دیگر

4.مدیریت بازاریابی فرهنگی

5.کالاها و خدمات فرهنگی و ویژگی های محصولات و خدمات فرهنگی و شیوه ارائه ی آن

6.نقش روابط عمومی در بازاریابی فرهنگی

7.تحقیق در بازار عرضه و توسعه

8.شناخت جامعه استفاده کنندگان کالاهای فرهنگی

9.آشنایی به شیوه های تحقیق در بازاریابی فرهنگی

10.روشهای توزیع و فروش

11.نقش تبلیغت در بازاریابی فرهنگی ، هدف تبلیغات فرهنگی چیست ؟

12.نمایشگاه کالاه و خدمات فرهنگی ، انواع شیوه های برگزاری نمایشگاه

منابع :

منبع درسی :

1.اصول بازاریابی ( دوجلد ) علی پارسانیان ، انتشارات نشر و بخش آیلار

2.بازاریابی و مدیریت بازار ، محمد تهرانی ، موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی

3.تحقیقات بازاریابی ، محمد زنجانی ، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی

4.مطالعات فرهنگی ، انتشارات اداره کل پژوهش های سیما

5.مشارکت فرهنگی ، سید محمود حسینی و مسعود نجاتی ، انتشارات آن

6.بازاریابی و مدیریت بازار ، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

7.نمایشگاه ها و چگونگی برپایی و شرکت در انها ، علی محمد ، انتشارات مرکز توسعه صادرات ایران

منبع پیشنهادی :

مدرسان :

نیم سال تحصیلی تابستان 92 :

                                استاد ابراهیم پور