یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403

 



روابط عمومی چند رسانه ای

روابط عمومی چند رسانه ای

تعریف درس:

هدف درس:

دانشجو برای مدیریت روابط عمومی چند رسانه ای توانمندی لازم را کسب نماید.

رئوس و ریز محتوا:

1.اصول و مبانی ساخت نرم افزارهای مولتی مدیا
   الف)مولتی مدیا چیست؟
   ب)آشنایی با نرم افزارهای ساخت مولنی مدیا
   پ)چه نوع چند رسانه ای ها در روابط عمومی قابلیت استفاده دارد؟
   ت)استانداردهای ساخت و توسعه چند رسانه ای ها
2.اصول ساخت پادکست
   الف)پادکست چیست؟
   ب)کاربرد پادکست در روابط عمومی الکترونیک چیست؟
   پ)تکنیک های تولید و انتشار پادکست سازمانی
   ت)تکنیک های دریات و اشتراک پادکست سازمانی
3.کاربرد فناوری های چند رسانه ای در روابط عمومی الکترونیک
   الف)در چه زمینه هایی می توان از جند رسانه ای ها در روابط عمومی استفاده کرد؟
   ب)وب سایت های سازمانی چند رسانه ای
   پ)چند رسانه ای های مبتنی بر موبایل
   ت)کاربرد چند رسانه ای ها در آرایه های سازمانی،تبلیغات و اطلاع رسانی و نشست ها و همایش ها و نمایشگاه ها

منابع:

1.دیپلماسی عمومی نوین و روابط عمومی الکترونیک،دکتر محمد سلطانی فر،انتشارات سیمای شرق،تهران 1389
2.مجموعه مقالات دیپلماسی رسانه ای،دکتر محمد سلطانی فر،مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام،تهران 1387
3.دیپلماسی رسانه ای،محمد اسماعیلی،انتشارات موسسه جام جم تهران 1388
نويسنده :

این کاربر مطلب منتشر شده دارد.