شنبه, 15 ارديبهشت 1403

 


  • صفحه:
  • 1
  • 2
  • 3

موضوع: ♥معرفی بازی

♥معرفی بازی 10 سال 2 ماه ago #59991

فارنت: امروز در فارنت قصد معرفی بازی رایگان پرنده کوچولوی Flappy Bird را داریم. این بازی در یک جمله اعتیادآور و در عین سادگی دشوار است و برای کاربران با اعصاب ضعیف توصیه نمی‌شود.



بازی کم حجم و رایگانی به نام Flappy Bird اخیراً مورد توجه و استقبال کاربران قرار گرفته است

گیم‌پلی
گیم‌پلی بازی بسیار ساده طراحی شده و تنها کاری که انجام می‌دهید لمس صفحه برای بال‌زدن پرنده کوچک بازیست. با هر بار لمس صفحه پرنده کمی اوج گرفته و سپس با سرعت زیادی رو به پایین سقوط می‌کند. هدف شما عبور پرنده از میان لوله‌های سبز رنگ و کسب امتیاز است.




در نگاه اول بازی بسیار آسان به نظر می‌رسد اما به زودی متوجه می‌شوید که اصلاً این طور نیست! پرنده بازی درست مانند آجری که به آن بال وصل کرده باشید با لمس کمی اوج گرفته و طوری سقوط می‌کند که به نظر می‌رسد کنترل یک هواپیمای جنگی F-22 با یک بال آسان‌تر باشد! Flappy Bird کنید.

اما بریم سر ایده های این بازی:
این بازی از گرافیک ساده ای برخوردار است که شاید ما را یاد گرافیک بازی های آتاری یا ماریو(همان قارچ خور) خودمان بیاندازد اما بر خلاف گرافیک ساده ، این بازی بسیار سخت است و البته بسیار اعصاب خورد کن و اعتیاد آور :) اما نکته ای که لازم است ذکر کنم این است که بازی در طول کمتر از یک هفته ساخته شده است.سازنده بازی فلپی برد تنها 29 سال سن دارد و همین طور این بازی به صورت رایگان در اینترنت قرار گرفته .اما چگونه از این بازی کسب درآمد کرده است ؟ این برنامه نویس از تبلیغاتی که در حین بازی از شرکت های مختلف به اشتراک گذاشته است باعث شده تا 50 هزار دلار کسب درآمد کند .
Dong Nguyen نشان داد که با ایده های خیلی خیلی ساده هم می توان پولدار شد


دوستان عزیز که تمایل دارند نسخه اندرویدی این بازی را دانلود کنند،به این لینک مراجعه کنید
دانلود بازی


عکس هایی که در زیر مطلب مشاهده می کنید از رکورد های خوردم هست :)
پيوست:
علی ابراهیم بابایی ☼
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سليمان شادلو*

♥معرفی بازی 10 سال 2 ماه ago #60018

قابل توجه ستاد مبارزه با مواد مخدر سریعا اقدام به جمع آوری این بازی و دستگیری معتادان به ان مخصوصا جناب شاد لو نمایید تا کسان دیگری را به ورطه اعتیاد به این بازی نکشانند. چون اقرار هم کرده که در اعتیاد به این بازی رکورد دار هم هست. دیگه اعتراف به این تابلویی ندیده بودیم. :silly: :whistle: :woohoo: :evil: :sick:
آخرين ويرايش: 10 سال 2 ماه ago توسط سیاوش دانیالی.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

♥معرفی بازی 10 سال 2 ماه ago #60020

سلام استاد
استاد من هر موقع پیام ها یا مطالب شما را مشاهده می کنم همیشه انرژی + می گیریم
ولی انصافا بازی خیلی خوب و البته سختی هست
اگر کس دیگری هم رکورد داره ، باید تا مسابقه بدیم :) :)
علی ابراهیم بابایی ☼
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

♥معرفی بازی 10 سال 2 ماه ago #60033

با سلام خدمت استاد عزیز
استاد بنده بغیر استفاده از سایت دانشگاه اعتیاد دیگری ندارم :huh:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

♥معرفی بازی 10 سال 2 ماه ago #60052

سلام عزیز دل استاد! بنده خدا کجایی همین خودش بدترین نوع اعتیاده چون وقتی رو که باید برای خانواده بزاری میای اینجا و با مطالبت کلی آدم رو سرکار میزاری فکر هم میکنی که شق القمر کردی برادر من. حالا حقشه بگیرنت یا نه چون تازه حق الناس هم کردی . وای وای وای وای . بلا بدور استغفرالله ربی و اتوب الیه لعنت بر دل سیاه شیطان. :woohoo: :evil: :cheer: :whistle: :ohmy: :lol: :sick:
آخرين ويرايش: 10 سال 2 ماه ago توسط سیاوش دانیالی.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

♥معرفی بازی 10 سال 2 ماه ago #60053

سلام حاج علی آقا حالت چطوره چه عجب از اینورا نترسیدی؟ آخه برادر من موبایل من که با سیستم عامل قبل از میلاد حضرت مسیح کار می کنه یا همون نمدونم جاوا کجاش به این بازی انشالله ترم آینده یه سیصد واحد درس از علمی کاربردی بگیرم با پولش یک موبایل گلاکس یا جی ۲ یا آیفون یا هوواوی یا حبابی یا بلک بری یا ان ۹ یا اکسپریا زد وان یا اچ تی سی یا ...... ! وا ی مردم خسته شدم چقدر اسم اینا که حفظ کردنشون کلی زمان میخاد چه برسه هر روز به دنبال خریدشون باشیم. و کلی پول و وقتمون رو هدر بدیم. اصلا این درازگوش ما از کره گی دم نداشت. نه بابا نخواستیم همون ۳۳۱۰ خودمون یا ۶۶۰۰ واسمون کفایت می کنه. شما رو بخیر و مارو به سلامت.!!! :woohoo: :S :lol: :sick: :whistle:
آخرين ويرايش: 10 سال 2 ماه ago توسط سیاوش دانیالی.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
  • صفحه:
  • 1
  • 2
  • 3
مدیران انجمن: سیاوش دانیالی