خوش آمديد,
مهمان
|
|
براي استفاده از زنان به طور طبيعي در كشور هاي اسلامي محدوديت هاي بيشتري در تبليغات وجود دارد. علاوه بر اين زنان ملزم به استفاده از پوشش هاي كاملا اسلامي هستند.
اغلب در تبليغات از تصاوير زنان استفاده ي ابزاري براي فروش بيشتر مي شد،اما به دنبال تصويب قانون جديد استفاده ي ابزاري براي فعاليتهاي تبليغاتي ممنوع شد.(با توجه به قانون مربوط به تاسيس و نظارت بر نحوه ي كار و فعاليتهاي كانون هاي آگهي تبليغاتي،مصوب در سال 1358 و اصلاحات در سال 1379) با اين تفاسير موج تازه اي از تبليغات از زنان آغاز شد كه در نقش مادر و يا همسر براي تبليغ كالاهاي مصرفي درون خانه نشان داده مي شد،و مردان در قالب مشكل ترين و حرفه اي ترين مشاغل مورد استفاده قرار مي گرفتند،در صورتيكه زناني هم هستند كه همانند مردان چرخ جامعه را مي چرخانند پس نبايد زحمات و نقش آنها را ناديده گرفت. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|