خوش آمديد,
مهمان
|
|
یکی از تاثیراتی که رنگ در تبلیغات دارد یادآوری برند یا اثربخشی تبلیغات بروی مخاطب می باشد. شایان ذکر است رنگ شناسی تاثیر زیادی در روان شناسی افراد دارد که با توجه به نوع کالا و خدمات برند باید این رنگ انتخاب شود که وقتی مخاطب رنگ را می بیند یاد آن برند بیفتد و این در ذهن مخاطب میماند.مثلا رنگ زرد یادآور ایرانسل می باشد یعنی وقتی مخاطب این رنگ را در تلویزیون یا بیلبورد و جای دیگر میبیند تصویر آن برند در ذهنش حک میشود و این بسیار مهم است.
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|