خوش آمديد,
مهمان
|
|
رنگ ها ارتباط مستقیم با احساسات ما دارند ، بنابراین تاثیر زیادی بر ما می توانند داشته باشند چه ما متوجه باشیم و چه نباشیم .
برخی از رنگها تاثیرشان بیشتر است مانند رنگ قرمزکه در تبلیغات بیننده را بیشتر به خود جذب می کند مثل این که در خیابان در حال عبور باشیم و با دیدن یک رنگ تند مثل همان قرمز در بیلبورد نظر ما را به خود بیشتر جلب می کند تا یک رنگ خنثی مثل رنگ طوسی که البته این هم باز بر می گردد به موضوع تبلیغ . البته همه ی رنگها دارای خصوصیات و معنای مخصوص به خویش هستند که بر شیوه ی احساس و در نتیجه رفتار خریدار اثر می گذارند. رنگ قرمز دارای انرژیست. رنگ سبز آرامش ، رنگ صورتی رمانتیک و رنگ مشکی از نظر من قدرتمند است . برای ساخت تبلیغات باید به خصوصیات و معنای هر رنگ توجه بسیار شود . |
آخرين ويرايش: 11 سال 2 هفته ago توسط معصومه آشوری.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: هدی معظم
|