پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403

 



موضوع: نقش کودکان در تبلیغات

نقش کودکان در تبلیغات 11 سال 3 هفته ago #3335

تحلیل من در مورد نقش کودکان در تبلیغات این است که کودکان با توجه به گویش بچه گانه و روفتار بچه گانه ای که در طبیعتشان وجود دارد همیشه در تبلیغات احساسی مورد توجه قرار گرفته اند. برای مثال می توانیم به تبلیغ شامپو صحت اشاره کنیم که گویندگان و خوانندگان این تبلیغ کودکان زیر 15 سال هستند که باعث شده جذابیت این آگهی بیشتر شود. همین طور در بعضی آگهی ها نیاز است که از کودکان استفاده شود تا هم انتظار و هم فایده یک محصول برای مشتریان روشن تر و و اضح تر شود برای مثال می توان به آگهی "مای بیبی" اشاره کرد که کلا تبلیغ از زبان نوزادان به گونه طنز به ذهن مشتریان تزریق شده است در نهایت هم می توان با استفاده از جاذبه احساسی تاثیر بیشتری در ذهن مخاطب ایجاد کرد.با این حال می توان از کودکان در تبلیغات استفاده کرد اما در چهار چوب و محدوده مشخص هر رده سنی
پيوست:
علی ابراهیم بابایی ☼
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: سمیه کاظم زاده