پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 



موضوع: نقش رسانه در روابط عمومی

نقش رسانه در روابط عمومی 10 سال 11 ماه ago #8992

رابطه رسانه و روابط عمومی :
روابط عمومی و رسانه ،ارتباط بسیار نزدیکی باهم دارند و صاحب نظران امور ،روابط عمومی را درتعامل دوسویه با افکار عمومی می دانند .یک مسئول روابط عمومی با استفاده از رسانه ها می تواند به انعکاس اخبار واطلاعات ،دریافت نظرات وپیشنهادات ارباب رجوع وانعکاس آن به مدیران ،دریافت اخبار مختلف از سراسر جهان ،پاسخگویی سریع به مخاطبان ،برگزاری نشست های خبری ،مطبوعاتی وهمایش های مختلف ،تکذیبیه و تأییدیه خبر ،اطلاع رسانی ،ارسال ودریافت پیام ،رفع شبهات وابهامات وارائه گزارش عملکرد سازمان مربوطه اقدام نماید وبه خوبی این مطلب عیان است که هریک از این اقدامات بدون بهره گیری مطلوب وکارآمد از«رسانه» امکان پذیر نیست .
رسانه ها وروابط عمومی روابط متقابلی دارند به گونه ای که روابط عمومی را دریک تعریف بدین گونه معنا کرده اند که عنوان رسانه درمتن آن قرار گرفته است وارتباط تنگاتنگ روابط عمومی ورسانه از آن استخراج می شود





مهناز پشوتن مقدم - شیوا مرآتی شیرازی
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: بیتا برارین