خوش آمديد,
مهمان
|
|
خلاصه ای از تحقیق یلو پیج
استاد محترم جناب آقای دانیاری دانشجویان: صدیقه عرب و صدف حسینی رشته افکارسنجی، پودمان 1 کارشناسی شاید بشه یلوپیج ها رو نوعی ابزار جستجو سنتی بنامیم . البته معمولا یلو پیج ها علاوه بر راهنمای مشاغل، شماره تلفنهای اشخاص و اماکن شهری و البته انبوهی از تبلیغات رو هم شامل میشوند. یک تفاوت بزرگ یلو پیج ها با ابزارهای جستجو مدرن، جستجوی منطقه ای و محلی آن است. چیزی که جالب است تاثیر اینترنت بر زندگی یلو پیج هاست. الان چند سالی هست که انتشار یلو پیج ها روی اینترنت وسیع تر از کتاب های فیزیکی است. یكی از مهمترین رسانههای جهانی برای تبلیغات تجاری، كتاب یلوپیج است كه امروزه در بسیاری از كشورهای جهان منتشر میشود. در ایران نیز كتاب یلوپیج ایران Iran Trade Yellow Pages به همت انتشارات مبلغان و با مشاركت سازمان توسعه تجاری ایران هر دو سال یكبار انتشار مییابد. این کتاب به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی منتشر می شود و در بیش از 85 كشور جهان توزیع میگردد. سفارتخانههای خارجی مقیم ایران، نمایندگیهای جمهوری اسلامی ایران در خارج از كشور، ناشران بینالمللی، اتاقهای بازرگانی و مراكز تجارت جهانی از جمله دریافتكنندگان این كتاب میباشند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با تشکر از ارسال این مطلب توسط شما
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|