خوش آمديد,
مهمان
|
|
جلسه مورخ دوشنبه 1392/02/16
مزایای تحلیل محتوا عبارتند از : امکان مقایسه در دورها و زمانهای مختلف وجود دارد . در صورتی که در تحقیق پیمایشی به آسانی امکان پذیر نیست . و با دادن اطلاعات به کامیپوتر امکان ثبت اطلاعت زیادی میباشد که به آسانی محاسبه و تحلیل کرد . کاستی های تحلیل محتوا : جمع اوری اطلاعات و ثبت آنها نیازمند وقت زیادی میباشد . تاثیر پیامهای تولید شده برروی مخاطبان به طور مستقیم قابل بررسی علمی و عینی نیست 5 هدف عمده که از طرف برسون برای تحلیل محتوا مشخص شده 1- توصیف ویژگیهای اصلی محتوای پیام 2-توصیف ویژگیهای شکلی محتوای پیام 3- استنباط مفاهیم مورد نظر تهیه کنندگان محتوا 4- استنباط برداشت مخاطبان پیام از محتوای آن 5- پیش بینی اثرات محتوا بر مخاطبان سه شکل اصلی تحلیل محتوا 1- تحلیل توصیفی 2-تحلیل استنباطی 3-تحلیل ارتباطی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: علی احمد الفتی
|