خوش آمديد,
مهمان
|
|
پیام رسان
پیام رسان به کسی گفته می شود که یک پیام تبلیغاتی را عرضه کند . دارای ویژگیهای است 1- اعتبار : اعتبار پیام رسان یعنی میزان پذیرش او بوسیله دیگران بنابر این باید گفت اعتبار به طور کامل تحت کنترل پیام رسان نیست هر گاه اعتبار پیام رسان را اندک بدانیم او را فاقد صلاحیت یا غیر متخصص می نامیم . 2- جذابیت : هر شخص برای پیام رسان ارزش بیشتری داشته باشد احتمال بیشتری دارد که با پیام او متقاعد شود یکی از عواملی که موجب ایجاد علاقه بین افراد می شود عامل جذابیت است برخی جذابیت جسمانی مانند شکل ظاهری و چهره فرد و خوش لباس بودن رادر کار تبلیغات بی اثر نمی داند . 3- قصد : اگر پیام رسان به طور مستقیم و آشکارا در صدد تغییر نگرشهای دیگران بر اید بویژه در مواردی که فایده نصیب او می شود موفق نخواهد بود. اگر فردی به فرد دیگری یگوید من میخواهم به ارزش نظرات من پی ببری راهی به جز پذیرش حرفهام را نداری . |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: علی احمد الفتی
|