خوش آمديد,
مهمان
|
|
- مزایای نرم افزار در بایگانی اسناد را نام ببرید چهار مورد ؟
1-جلوگیری از خراب شدن اسناد بر اساس مرور زمان 2- تعین اسناد بر اساس سطح دسترسی افراد کارکنان 3- دسته بندی آرشیو بر اساس جدیدترین تاریخ فروش 4- تهیه گزارش بصورت روزانه هفتگی و ماهانه 5- تهیه و تنظیم نسخه ارزان بک آپ فایل پشتیبان در ایام تعطیل و ذخیره آسان روی نرم افزار 6- سهولت دسترسی و جستجو اسناد قدیمی و جدید در کوتاهترین زمان ممکن 7- صرفه جویی در هزینه نگهداری اسناد و مدارک و فضای نگهداری اسناد 12- انواع دستگاه های مکانیزه اداری را نام ببرید؟ یک در زمینه کسب اطلاعات و کپی کردن آنها واژه پردازها ماشین های کپی هوشمند سند خوانها سیستم صوتی دیجیتالی و حروف چینی در زمینه ذخیره سازی اطلاعات . کشوهای بایگانی الکترونیک و زیر نگارشته ها . در زمینه ارتباطات . سیستم تلفن رایانه ای پست الکترونیک ارسال فاکس تسهیلات کنفرانس از را دور. 13- شیوه مکاتبات ار تعریف کنید؟ رعایت و پیروی از سبک و شیوه واحد . جدا سازی و رعایت حد استقلال دستوری واژه ها پیوسته و سر هم نوشتن اجزای عبارتهای ترکیبی 14- نشانه گذاری را تعریف کنید ؟ منظور از مکاتبه تبادل اطلاعات بین نویسنده و خواننده یا خوانندگان می باشد بنابراین باید این نقل و انتقالات به نحوی انجام شود تا همان چیزی که منظور نویسنده یا پیام دهنده است 15- دو نقطه: و گیومه(()) را تعریف کنید با مثال ؟ دو نقطه این نشانه مفهوم یعنی و معدل را داشته و برای شرح و توضیح بیشتر مطالب کاربرد دارد مثال پیش از نقل قول مستقیم مانند : این نشانه برای بر جسته نشان و نشان دادن و نشاندار کردن یک متن یا جمله می باشد مثال لقمان را گفتند ((ادب از که آموختی ؟)) گفت ((از بی ادبان)) |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|