خوش آمديد,
مهمان
|
|
- مدیریت اسناد چیست ؟
هر سازمانی در جریان کار روزانه خود به اطلاعات متنوعی نیاز دارد بعلاوهر روزه مقادیر زیادی اطلاعات جدید نیز تولید می کند، برخی اسناد کاغذی و برخی فایلهای کامپیوتری هستند. 2- آرشیو ملی را تعریف کنید؟ سازمانی است که مسئولیت گزینش، نگهداری و ثبت اسناد با ارزش برای نگهداری دائم و ارائه خدمات مربوط به عموم و پژوهشگران است 3- وظایف اصلی دبیرخانه را نام ببرید ؟ - 1برقراری رابطه اداری سازمان مورد نظر با واحدهای داخلی و سایر سازمانها از طری تبادل اطلاعات مکتوب -2- تهیه نامه های ساده اداری مانند اعلام وصول ها نگهداری و در دسترس قرار دادن مکاتبات و اسناد مورد نیاز است 4- مدیریت مکاتبات را توضیح دهید و 2 مورد از آن را بنویسید؟ شاخه ای از مدیریت اسناد با ایجاد یک برنامه صحیح هدفهای را تامین می کند 1- اصلاح کیفیت نامه های اداری 2- ایجاد ضوابط و معیارهای صحیح مکاتبات اداری 5- نامه های اداری به چند دسته تقسیم می شوند و1مورداز آن را توضیح دهید؟ نامه های وارده – نامه ای صادره – نامه های محرمانه- نامه های وارده نامه های هستند که از سازمان های بیرونی و خارج از سازمان واصل گردیده است 6- روشهای نگهداری و بایگانی اسناد مالی به چند دسته تقسیم می شود -1 مورد از آن را توضیح دهید؟ پروندهای اداری – پروند های تسهیلاتی – پروندهای راکد – پروند ه های راکد: عبارت از پروند های که اوراق ، اسناد و مدارک موجود در آن فاقد اعتبار اجرائی بوده و مدت نسبتا طولانی از تاریخ بسته شدن آن گذشته است |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|