خوش آمديد,
مهمان
|
|
درود بر دانشجویان گرامی
دانشجویان موظف هستند از بین موارد ارسالی یک مورد را به صلاح دید خود انتخاب نمایند و در مورد آن مطالعه و تحقیق نمایند. مهلت ارایه مطالب تا 20 تیر ماه می باشد. تسلط دانشجو به مطالب مورد تحقیق الزامی است و یک مصاحبه شفاهی نیز خواهید داشت. با تشکر 1. آیا می توان در بازاریابی مدرن به اصول مشتری مداری به عنوان یک نقص اشاره داشت؟ ذکر یک نمونه بومی الزامی است. 2. مدیریت کانال های توزیع در بازاریابی چه نقشی را ایفا می کنند؟ ذکر یک نمونه بومی الزامی است. 3. مدیریت بازاریابی نوین به چه مواردی اشاره می کند؟ دو سازمان بومی که در این خصوص فعالیت داشته اند را با هم مقایسه نمایید. 4. چرا سازمان ها در بازاریابی مشکل دارند و چگونه می توان با مدیریت بازاریابی به آنها کمک کرد؟ یک سازمان ایرانی که توانسته چالش بازاریابی را پشت سر بگذارد را تشریح نمایید. 5. اصول مهندسی ارزش چه کمکی به مدیریت بازاریابی خوهد کرد؟ ذکر یک نمونه بومی الزامی است. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام استاد پور اشراف گرامی
چشم حتما انجام میدم.فقط یک سوال اینکه آیا امکانش هست زودتر از موعد اعلام شده مصاحبه انجام بشه؟ |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام استاد پور اشراف
کار عملی برای کار در کلاس برای نصاحبه هم هر زمان بفرمایید در خدمتتون هستم. مهدی خالدی
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام استاد خسته نباشي .
زهرا نوروزي هستم مقاله درس مباني بازاريابي جهت اطلاع به حضورتان ارسال گرديد. باتشكر. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و خسته نباشي
زهرا نوروزي.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
موضوع تحقیق. اصول مهندسی در بازاریابی
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|