خوش آمديد,
مهمان
|
|
رسانه و مخاطب شناسی، جلسه شانزدهم
"مباحث مطرح شده در جلسه شانزدهم" 1.جایگاه بحث اهداف ارتباطی در رسانه با چهار محور مهم آن: دسترسی، فراوانی، استمرار، تاثیر 2.انطباق تکنیکهای ترویج فروش با برنامه رسانه ای فروش، روز شمار و تقویم برنامه ای یکپارچه، تنظیم بودجه، دسترسی به مخاطبان هدف 3.تعریف اصطلاح پرسونا در دانش روانشناسی و ارتباطات و بررسی مفهوم شخصیت کهن الگویی 4.دلایل اهمیت ترسیم پرسونای مخاطب در موضوع مخاطب هدف 5.تفاوت پرسونا و تک افراد و مزایای استفاده از پرسوناها در دسترسی به مخاطب هدف 6.ده سوال برای تعریف پرسونای مخاطب هدف و ابزارهای تعیین پرسوناها 7.شیوه های برخورد با مخاطبان مختلف و توجه به ویژگیهای آنها 8.تعریف مخاطب سرسخت و بررسی انواع شیوه های برخورد با این مخاطب 9.شاخصهای رفتاری، اهداف گفتگو، راهکارهای تغییر و نحوه عملکرد در برابر انسانهای ادا-اطواری 10. شاخصهای رفتاری، اهداف گفتگو، راهکارهای تغییر و نحوه عملکرد در برابر انسانهای زورگو 11. شاخصهای رفتاری، اهداف گفتگو، راهکارهای تغییر و نحوه عملکرد در برابر انسانهای انعطاف ناپذیر 12. شاخصهای رفتاری، اهداف گفتگو، راهکارهای تغییر و نحوه عملکرد در برابر انسانهای منفعل 13.سخن آخر
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: نیلوفر خاکساری, ریحانه علی همتی
|