دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

 



موضوع: ج16 99/4/15 یکشنبه10-8 رسانه و مخاطب شناسی

ج16 99/4/15 یکشنبه10-8 رسانه و مخاطب شناسی 3 سال 9 ماه ago #129496

رسانه و مخاطب شناسی، جلسه شانزدهم
"مباحث مطرح شده در جلسه شانزدهم"
1.جایگاه بحث اهداف ارتباطی در رسانه با چهار محور مهم آن: دسترسی، فراوانی، استمرار، تاثیر
2.انطباق تکنیکهای ترویج فروش با برنامه رسانه ای فروش، روز شمار و تقویم برنامه ای یکپارچه، تنظیم
بودجه، دسترسی به مخاطبان هدف
3.تعریف اصطلاح پرسونا در دانش روانشناسی و ارتباطات و بررسی مفهوم شخصیت کهن الگویی
4.دلایل اهمیت ترسیم پرسونای مخاطب در موضوع مخاطب هدف
5.تفاوت پرسونا و تک افراد و مزایای استفاده از پرسوناها در دسترسی به مخاطب هدف
6.ده سوال برای تعریف پرسونای مخاطب هدف و ابزارهای تعیین پرسوناها
7.شیوه های برخورد با مخاطبان مختلف و توجه به ویژگیهای آنها
8.تعریف مخاطب سرسخت و بررسی انواع شیوه های برخورد با این مخاطب
9.شاخصهای رفتاری، اهداف گفتگو، راهکارهای تغییر و نحوه عملکرد در برابر انسانهای ادا-اطواری
10. شاخصهای رفتاری، اهداف گفتگو، راهکارهای تغییر و نحوه عملکرد در برابر انسانهای زورگو
11. شاخصهای رفتاری، اهداف گفتگو، راهکارهای تغییر و نحوه عملکرد در برابر انسانهای انعطاف ناپذیر
12. شاخصهای رفتاری، اهداف گفتگو، راهکارهای تغییر و نحوه عملکرد در برابر انسانهای منفعل
13.سخن آخر
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: نیلوفر خاکساری, ریحانه علی همتی