دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

 



موضوع: ج15 99/4/14 دوشنبه10-8 رسانه و مخاطب شناسی

ج15 99/4/14 دوشنبه10-8 رسانه و مخاطب شناسی 3 سال 9 ماه ago #129344

رسانه و مخاطب شناسی، جلسه پانزدهم
"مباحث مطرح شده در جلسه پانزدهم"
1.تعریف مخاطب یا جمعیت هدف
2.ویژگیهای پنج گانه مخاطب هدف و اهمیت شناختن مخاطب هدف در کسب و کار
3.کاری که شرکت کوکاکولا انجام داد
4.مدل ابتکاری شناخت مخاطبان هدف: عوامل مربوط به جانب مخاطب در گزینش رسانه ای، عوامل مربوط به جانب رسانه ها در جذب مخاطب
5.مراحل تاثیرگذار بر انتخاب رسانه ها برای رسیدن به یک برنامه رسانه ای اثر بخش
6.تعیین اهداف بازاریابی، اهداف تبلیغاتی و اهداف رسانه ای
7.تعیین مخاطبان هدف رسانه ها و تعیین بازار هدف به لحاظ جغرافیایی
8.تعیین زمان مناسب برای دسترسی به مخاطبان هدف: شرایط آب و هوا، حساسیت، بودجه تبلیغات
9.نکاتی درباره عوامل مختلف در تاثیر تبلیغات: عوامل بصری، توزیع کوپن تخفیف، اطلاعات، تبلیغات سیاسی
10.انتخاب رسانه ها و وسایل انتقال پیام مناسب: میزان توجه مخاطب، سبک زندگی
11.ویژگیهای رسانه های تبلیغی: هزینه، کارایی هزینه، هزینه برای هزار، دسترسی، تکرار در پخش و تکرار در دیده شدن
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

ج15 99/4/14 شنبه10-8 رسانه و مخاطب شناسی 3 سال 9 ماه ago #129347

فرید فتحی نوشته:
رسانه و مخاطب شناسی، جلسه پانزدهم
"مباحث مطرح شده در جلسه پانزدهم"
1.تعریف مخاطب یا جمعیت هدف
2.ویژگیهای پنج گانه مخاطب هدف و اهمیت شناختن مخاطب هدف در کسب و کار
3.کاری که شرکت کوکاکولا انجام داد
4.مدل ابتکاری شناخت مخاطبان هدف: عوامل مربوط به جانب مخاطب در گزینش رسانه ای، عوامل مربوط به جانب رسانه ها در جذب مخاطب
5.مراحل تاثیرگذار بر انتخاب رسانه ها برای رسیدن به یک برنامه رسانه ای اثر بخش
6.تعیین اهداف بازاریابی، اهداف تبلیغاتی و اهداف رسانه ای
7.تعیین مخاطبان هدف رسانه ها و تعیین بازار هدف به لحاظ جغرافیایی
8.تعیین زمان مناسب برای دسترسی به مخاطبان هدف: شرایط آب و هوا، حساسیت، بودجه تبلیغات
9.نکاتی درباره عوامل مختلف در تاثیر تبلیغات: عوامل بصری، توزیع کوپن تخفیف، اطلاعات، تبلیغات سیاسی
10.انتخاب رسانه ها و وسایل انتقال پیام مناسب: میزان توجه مخاطب، سبک زندگی
11.ویژگیهای رسانه های تبلیغی: هزینه، کارایی هزینه، هزینه برای هزار، دسترسی، تکرار در پخش و تکرار در دیده شدن
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: لادن ذوالقدری, ریحانه علی همتی