خوش آمديد,
مهمان
|
|
رسانه و مخاطب شناسی، جلسه سوم
"مباحث مطرح شده در جلسه سوم" 1-تعریف اصطلاح ارتباط جمعی و ویژگیهای این شیوه ارتباطی 2-مدل ارتباط انسانی؛ فرآیند انتقال پیام توسط رسانه؛ انتقال پیام در مفهوم مخابراتی 3-تفاوت معانی نمادهای کد شده در انتقال پیام 4-تقسیم بندی رسانه ها از نقطه نظر پیام، مفهوم، ارتباط و انواع آنها 5-تصویری کلی از رسانه های چاپی، صوتی، تصویری، کامپیوتری 6-انواع نقش ها و کارکردهای رسانه های ارتباط جمعی 7-کارکرد آموزشی، کارکرد خبری، نقش تفریحی، همگن سازی، تعلق اجتماعی، نقش تبلیغی 8-تفاوت رسانه های ارتباطی در سرعت، عمق، وسعت، دسترسی، تداوم، محلی بودن، درگیری حواس، اعتبار
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: غزل بیاتی, نیلوفر خاکساری, لادن ذوالقدری, مریم ربیعی, ریحانه علی همتی, محدثه محمدعلی
|