خوش آمديد,
مهمان
|
|
جلسه مورخ ۲۶ خرداد
طراحی با محوریت پرداخت بیشتر_۱_مرحله اول باید فیگور طراحی کمرنگ شود و بعد از طراحی اولیه کم کم پترن لباس مشخص شود_بافت کت و دامن چهارخونه است که ترکیبی از خطوط پهن و باریک است بر خلاف کار قبلی که اکسپرسیو بود و پر هیجان اینکار احتیاج به خطوط اولیه کمرنگ و بعد خطوط نازک و پهن دارد اما با تمرکز و آرامش_دانشجویان باید توجه کنند محوریت کلی طراحی فیگور از یک حالت کلی در خطوط انجام شده است اما در برخی از قسمت های لباس سایه پردازی تیره و چین و چروک ها بیشتر است که سایه پردازی دقیق است و باید مرحله به مرحله با پرداخت انجام شود_نرمش مداد باید روی کاغد با آهستگی و تمرکز انجام شود تا _نکته مهم گاهی در طراحی خطوط عمودی لباس میبینید که خطوط عمودی است اما داخل خطوط جهت ها متفاوت است که ترکیبی از سایه و خطوط در جهت های مختلف است _در طراحی و شناسایی سایه و خطوط_قدرت دید در جزییات شخص دانشجو بسیار دخیل است _میزان توانایی در پرداخت خط و سایه ها و.. به قدرت تحلیل ذهتی دانشجو و در نهایت توانایی دست دانشجو برمیگرد_آنچه مهم است استعداد و پشتکار و میزان مطالعه و طراحی در هفته دانشجو برای پیشبرد طراحی بخصوص طراحی فیگور مهم است
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: مریم اقبالی, مهسا اکبری, هانیه پزشگی, کوثر علی پناهی, سمیه محمدحسینی, ملیحه نجفی, راضیه سادات یاسین, سها یوسف
|
|
مهسااکبری
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سمیرا کرمی چم گردانی
|
|
سمیه محمد حسینی
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سمیرا کرمی چم گردانی
|
|
سلام استاد
هانیه پزشکی
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|