یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403

 



موضوع: جلسه سوم تحلیل مقابله ای 10 اردیبهشت

جلسه سوم تحلیل مقابله ای 10 اردیبهشت 4 سال 5 روز ago #121666

لطفا برای ثبت حضور تشکر را بزنید
Contrastive analysis was used extensively in the field of second language acquisition (SLA) in the 1960s and early 1970s, as a method of explaining why some features of a target language were more difficult to acquire than others. According to the behaviourist theories prevailing at the time, language learning was a question of habit formation, and this could be reinforced or impeded by existing habits. Therefore, the difficulty in mastering certain structures in a second language (L2) depended on the difference between the learners' mother language (L1) and the language they were trying to learn.
آخرين ويرايش: 4 سال 15 ساعت ago توسط محسن اسکندری.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

جلسه سوم تحلیل مقابله ای 10 اردیبهشت 4 سال 5 روز ago #121669

  • سحر باقري
  • سحر باقري's Avatar
  • آفلاين
  • دانشجو
  • ارسال ها: 203
  • Thank you received: 55
با تشكر،
سحر باقرى
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

جلسه سوم تحلیل مقابله ای 10 اردیبهشت 4 سال 5 روز ago #121670

متشکرم استاد
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

جلسه سوم تحلیل مقابله ای 10 اردیبهشت 4 سال 5 روز ago #121671

تشکر
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

جلسه سوم تحلیل مقابله ای 10 اردیبهشت 4 سال 5 روز ago #121672

تشکر
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

جلسه سوم تحلیل مقابله ای 10 اردیبهشت 4 سال 5 روز ago #121674

با تشكر
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: دنیا شریعت زاده