خوش آمديد,
مهمان
|
|
با سلام به دانشجویان عزیز،در ادامه درس جلسه قبل امروز به موضوع استراتژی تبلیغاتی شامل برنامه ریزی تبلیغاتی ، کانالهای ارتباطی ، برنامه تبلیغاتی ، بودجه تبلیغاتی ، دسترسی ، تکرار و اثر بخشی تبلیغات میپردازیم. توضیحات کامل در فایل پیوست ارایه شده در صورت وجود هرگونه سوال یا نکته مبهم مراتب را از طریق همین سایت و یا کانال واتساپ مطرح نموده تا پاسخگو با شم . موفق باشید.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: صابر ملکان, علیرضا اختریان, بهنازسادات حاجی آقامیر, لادن حاجی آقائی, داود شرافتی, مجتبی شهر ابادی, فاطمه شیرنکو, امیرحمزه عزیزدخت اسفندآبادی, مهدی فرجی, حمیده کاظمی, مهدی مداح, زهرا ادریسی, محمد ميلاد پيشکاري احمد آبادي
|