خوش آمديد,
مهمان
|
|
|
ساعت ١٨ .٩٩/٣/٢١ . درس متون تخصصي رشته مديريت تبليغات .
Advertising. Management. Applied words. مطالب ارسالي ترجمه شود
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: اکبر قدیمی, مریم بیات, فاطمه حاجی زاده, سمیه سعی سعیدی, فیروزه محمدی, امیررضا مرادی, محمدرضا لاله
|
|
کلمه تبلیغات واژهای لاتین به معنای جلب توجه مردم به یک چیز خاص است. طبق گفته ویلیام جی استنتون«تبلیغات شامل کلیه فعالیتهایی است که میتواند پیام غیرشخصی، حامی مالی مشخص شده و وعده داده شده در مورد یک محصول یا سازمان را به مخاطبان ارائه دهد.
مدیریت تبلیغات روشی برای نظارت بر تبلیغات است که به دنبال اطلاع رسانی و نظارت بر مصرف کنندگان در مورد کالاها یا خدمات خاصی است. این روند با اولین گامهای تحقیق در بازار شروع می شود که به ایجاد استراتژی تبلیغاتی کمک می کند ، به سمت پیشرفت طرح کلی کمپین ، یک برنامه عملی خاص و راه اندازی شغل تکمیل شده حرکت می کند. بدون مدیریت تبلیغات مؤثر ، کمپین های تبلیغاتی و تلاش های مربوط به روابط عمومی تمایل به ایجادکننده دارند و نتیجه ای اندک یا ناچیز حاصل می کنند. تبلیغات مؤثر برای همیشه با درگیر کردن تحقیقات تبلیغاتی توانا به شما کمک می کند تا بخشهای بازار مصرف را که به احتمال زیاد نسبت به محصول معین مثبت هستند ، بشناسید. مدیریت تبلیغات یک مسیر شغلی در صنعت تبلیغات است. مدیران تبلیغات و تبلیغات ممکن است برای یک آژانس ، رسانه ای کار کنند ، یا ممکن است مستقیماً توسط یک شرکت استخدام شوند تا برندسازی را برای محصول یا خدمات شرکت ایجاد کند. برخی از تعاریف ارائه شده توسط نویسندگان مختلف عبارتند از: 1- انجمن بازاریابی آمریکا تبلیغات را به عنوان "پرداخت هزینههای ارائه غیرشخصی از ایدهها ، کالاها و خدمات توسط یک حامی مالی اعلام شده" تعریف کرده است. 2- به گفته وبستر ، "تبلیغات به منظور تبلیغ عمومی یا اعلام تبلیغات" است. 3- به گفته گاردنر ، "تبلیغات وسیلهای برای فروش انبوه است که به موازات آن رشد کرده و برای تولید انبوه لازم شده است". 1- ارتباطات: تبلیغات وسیله ارتباط جمعی است که به تودهها میرسد. این ارتباط غیر شخصی است زیرا به تودهها خطاب شده است. 2- اطلاعات: تبلیغات خریداران را در مورد مزایای خرید کالای خاص از خریداران آگاه میکند. با این حال ، اطلاعات داده شده باید کامل و واقعی باشند. 3- ترغیب: تبلیغ کننده انتظار دارد که یک نگرش مطلوب ایجاد کند که منجر به اقدامات مطلوب شود. هر فرایند تبلیغاتی سعی در تبدیل چشمانداز به مشتری دارد. بنابراین این یک روش فروش غیرمستقیم و اساساً یک روش ترغیب است. تبلیغات پرداخت می شود. ارتباط غیر شخصی اطلاعات در مورد محصولات یا ایده ها توسط یک حامی مالی مشخص شده از طریق رسانه های جمعی به منظور دستکاری رفتار مشتری. تبلیغات غیر شخصی است زیرا این یک خیال ایجاد شده توسط رایانه ای است که بخشی از مخاطبان هدف را انتخاب می کند. اطلاعات راجع به محصولات یا ایده ها ارتباط برقرار می کند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
1. بر اساس عملکرد
- تبلیغات آموزنده - تبلیغات اقناعی - تبلیغات یادآوری - تبلیغات منفی 2- براساس منطقه - تبلیغات جهانی - تبلیغات ملی - تبلیغات منطقه ای - تبلیغات محلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام ترجمه متن
1- تبلیغات 2- روش 3- تأثیرگذار 4- تمایل 5- نام تجاری 6- خرید 7- تقاضا 8- طرح کلی 9- توسعه 10- خاص 11- جانشین 12- ارتباطات 13- دستکاری 14- اقناع 15- پویش 16- دیداری 17- مطلوب 18- چشم اندازها 19- نظارت 20- حرفه 21- رقابت 22- ترکیب 23- کلامی 24- اعلام 25- تلا |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام ترجمه متن
[12/06, 14:21] Maryam: کلمه تبلیغات یک کلمه لاتین است که یعنی جلب کردن توجه مردم به یک چیز خاص در واقع ویلیام جی استانتون میگوید تبلیغات شامل کلیه فعالیتهای مربوط به ارائه غیر شخصی به مخاطبان است اسپانسر محرمانه ویک مبلغ پرداخت شده برای پیام یک محصول یا سازمان. مفهوم مدیریت تبلیغات روشی برای نظارت بر تبلیغات است که به دنبال اطلاع رسانی هرنظارت بر مصرفکنندگان در مورد کالاها یا خدمات خاص است این فرایند با اولین تحقیقات بازار آغاز می شود که به ایجاد استراتژی تبلیغاتی کمک می کند حرکت در توسعه طرح کلی برای فعالیت های یک برنامه خاص اقدام و راه اندازی شغل اجباری است بدون فعالیت های تبلیغاتی مدیریت تبلیغات موثر و تلاشهای مربوط به روابط عمومی تمايل به ایجاد کننده دارد ونتیجه ای اندک یا ناچیز حاصل میکند [12/06, 14:28] Maryam: تبلیغات براساس کارکرد تبلیغات آموزنده تبلیغات تشویقی تبلیغات یاداور تبلیغات منفی تبلیغات بر اساس منطقه تبلیغات جهانی تبلیغات بین المللی تبلیغات منطقه ای تبلیغات محلی [12/06, 14:30] Maryam: 1- تبلیغات 2- روش 3- تأثیرگذار 4- تمایل 5- نام تجاری 6- خرید 7- تقاضا 8- طرح کلی 9- توسعه 10- خاص 11- جانشین 12- ارتباطات 13- دستکاری 14- اقناع 15- پویش 16- دیداری 17- مطلوب 18- چشم اندازها 19- نظارت 20- حرفه 21- رقابت 22- ترکیب 23- کلامی 24- اعلام 25- تلاش |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
1-تبلیغات 2- روش 3-تاثیر گذار 4- تمایل 5- نام تجاری6 خرید 7 - تقا ضا 8-طرح کگلی 9- توسعه 10- خاص 11-جانشین 12-ارتباطات 13-دستکاری 14-اقناع 15-پویش 16- دیداری 17-مطلوب 18-چشم انداز 19-نظارت20- حرفه21-رقابت 22-ترکیب23-کلامی 24-اعلام 25-تلاش
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|