خوش آمديد,
مهمان
|
|
درود بر دانشجویان گرامی
دانشجویان موظف هستند از بین موارد ارسالی یک مورد را به صلاح دید خود انتخاب نمایند و در مورد آن مطالعه و تحقیق نمایند. مهلت ارایه مطالب تا 20 تیر ماه می باشد. تسلط دانشجو به مطالب مورد تحقیق الزامی است و یک مصاحبه شفاهی نیز خواهید داشت. با تشکر 1. مدیریت کانال های توزیع در بازاریابی چه نقشی را ایفا می کنند؟ ذکر یک نمونه بومی الزامی است. 2. مدیریت بازاریابی نوین به چه مواردی اشاره می کند؟ دو سازمان بومی که در این خصوص فعالیت داشته اند را با هم مقایسه نمایید. 3. چرا سازمان ها در بازاریابی مشکل دارند و چگونه می توان با مدیریت بازاریابی به آنها کمک کرد؟ یک سازمان ایرانی که توانسته چالش بازاریابی را پشت سر بگذارد را تشریح نمایید. 4. آیا می توان در بازاریابی مدرن به اصول مشتری مداری به عنوان یک نقص اشاره داشت؟ ذکر یک نمونه بومی الزامی است. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: فرهاد خاوریان, سهیلا مرادی, فاطمه عباسقلی, راضیه کوچکی, زینب ادریسی, یاسین زارعی, بهزاد ارمیون یامچی, ایسان اشرفی جوان, سمیه انصاری, بهنام باقری قویفکر, علیرضا بوجاری صفت, رحیم خاموشی, احمد روغنی, سمانه زینالی الماچوان, نیما فرهنگی, امیرحسین قربانی, علی کربلائی صالح, معصومه ناصری, راضیه بالائی قره شیران, مینا بیات, پریسا پیرنطاق پیشخانی, بهروز کاهدی, کیانوش پرهام
|
|
سلام استاد .روزتون بخیر، استاد کار کلاسی که گفتید به چه صورت باشه پاور پوینت باشه یا موارد دیگه و اینکه به چه صورت به شما ارسال کنیم؟
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: امیرحسین قربانی
|
|
موضوع:مدیریت کانال توزیع در بازاریابی
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: امیرحسین قربانی
|
|
سلام استاد شبتون بخیر امیدوارم که حالتون خوب باشه و درسلامت کامل باشین..
آتنا احمدنژاد لیچاهی
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: امیرحسین قربانی
|