خوش آمديد,
مهمان
|
|
موفقیت واقعی مدیران بازاریابی ، به شناخت 3 شاخص مهم در بازاریابی مدرن برمیگردد:
انتقال و تبادل اطلاعات در میان مردم پردازش بکارگیری تکنولوژی اما توسعه های تکنولوژیکی به تنهایی موفقیت های بازاریابی را رقم نمیزند. اصول و حقوق انسانی و رفتارهای مشتریان نیز می بایست در زمینه این ابزارها گنجانده و تعریف شود. مدیران بازاریابی می بایست سریع، منطعف و قدرتمند عمل کنند. می بایست آرایش افراد تیم را متناسب با نیازها و شرایط جدید تغییر دهند. همچنین کارمندان خلاق، مبتکر و همزمان تحلیگر جذب کنند. از این طریق تجربیات به بهترین شکل و در محل درست خود بکار گرفته می شود. از سویی از آنجا که رفتارهای مشتریان در بازار، از روند خطی پیروی نمی کند، مدیران بازاریابی می بایست با بکارگیری انواع تکنولوژی ها این رفتار را بدرستی تحلیل و تصمیمات مهم را اتخاذ کنند. مدیران بازاریابی موفق بر دو اصل مهم تمرکز می کنند: تمرکز بر روی نقاط مشترکی که حضور مشتریان به بیشترین تعداد در بازارهای برند اتفاق میافتد بکارگیری تکنولوژی در جهت ایجاد تعامل و وابسته سازی هرچه بیشتر مشتریان به برند و کمپانی. از طرفی ساده لوحانه است که همچنان با این ایده که مشتریان چه می خواهند ، اقدام به طراحی، تولید یا بازاریابی نمود. یکی از اصول مهم در مدیریت بازاریابی مدرن، شناسایی چیزهایست که مشتریان نمی خواهند. این اتفاق یا در بازار رقبا رخ داده یا می تواند به شکل بالقوه مشاهده شود. با کسب آگاهی و تحلیل بازخوردها، می توان این نقضها را شناسایی و به علت آنها پی برد. توجه داشته باشید صرف بکارگیری ابزارهای اینترنتی، بازاریابی و فروش در یک کمپانی به موفقیت نمی انجامد. صد البته که تقریبا همه فروشندگان با این اصل که باید به آسانترین حالت در تماس با مشتریان باشند، آشنا هستند. اما ملاقات فیزیکی با مشتریان، چیزیست که در مدریت بازاریابی مدرن از اهمیت بسزایی برخوردار است. خلاقیت در نشان دادن اهمیت یک محصول و معرفی همه مزایا و ابعاد آن در مدیریت بازاریابی مدرن یک چالش اساسی و مهم است.پس از تولید یک محصول، نکته قابل تامل شرح استفاده و فواید استفاده از محصول (مانند صرفه جویی در هزینه ها ) به زبان ساده است.یکی از نقاط قوتی که در بخش اجرایی کمپانی اینتل وجود دارد، استفاده از یک میکرو پردازشگر هوشمند در سیستم خود است که همه اطلاعات را خلاصه و مفید میکند. لذا حتی اگر مشتریان چیزی از این پردازشگرهوشمند ندانند، اطلاع از وجود چنین فناوری هوشمند، همچنان برایشان جذاب و قابل توجه استکه حتی قیمت کالا را هم منطقی تر مینماید. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: فرهاد خاوریان, سهیلا مرادی, فاطمه عباسقلی, راضیه کوچکی, زهرا حیدری نسب, امیر یارمحمدی, علی احسانیان مفرد, زینب ادریسی, یاسین زارعی, حمیدرضا غفاری, علی ملکی, آتنا احمدنژادلیچاهی, بهزاد ارمیون یامچی, ایسان اشرفی جوان, سمیه انصاری, بهنام باقری قویفکر, علیرضا بوجاری صفت, ریحانه تزمعتمدی, وحید جعفری, ماهان حاجی ء, رحیم خاموشی, احمد روغنی, فاطمه زرین جوئی, سمانه زینالی الماچوان, فائزه عابدی پور نیک اقبال, بهروز عموئی ماهینی, اصغر فرجی اوچ حصار, نیما فرهنگی, امیرحسین قربانی, کاوس قلی پور, علی کربلائی صالح, حسام الدین مالک وایقان, معصومه ناصری, مهدی نویدی ثمرین, راضیه بالائی قره شیران, مینا بیات, پریسا پیرنطاق پیشخانی, مهرداد علیپور, بهروز کاهدی
|
|
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: امیر یارمحمدی, فاطمه اباقیل, علیرضا بوجاری صفت, بهروز عموئی ماهینی, علی کربلائی صالح
|