خوش آمديد,
مهمان
|
|
|
جزوه درس شبکههای اجتماعی، همان جزوهای است که در تاریخ 29 فروردین در گروه واتساپ با دانشجویان گرامی به اشتراک گذاشته شد. به دلیل پیوستگی موضوع در یک فایل تهیه شد تا از پراکنده شدن بحث جلوگیری شده و در پایان بتوان با توجه به گفتهها فضای بحث و تبادل نظر در مورد ماهیت شبکههای اجتماعی را باز کرد.
هر گونه ابهامی در مورد درس و مطالب گفته شده در جزوه را میتوانید مطرح کنید. لطفا حتما روی تشکر کلیک کنید تا حضور شما ثبت شود.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: حمیدرضا رهبری جید, زینب طوسی, جواد شیخی, محمدحسن محمودی, رامين جهان پوردوسالده, هاجر پاینده, مائده مختاری, محمد بیداد, امید استادهاشمی, بهاره پاک روان, حمیده جابری, غزاله حمیدزاده, ناصر خدابنده, کیهان شیخی, احمد صبحی امجد, هادی عاشوری کرکان, علی عباسی, افشین عزتی, سیدمحمدصالح قوچانی, سیدپویا کثیریها, سعید کهنی, زهرا کیان, محمدرضا مرتضی بیگی, زهرا باقري, منصوره توکلي فرد, اشرف سادات حسيني, معصومه دلفاني, فرهاد راستجوحرفه, عزت اله رضائي, محمدسعيد زارع, سارا عالمي شربياني, مريم عليزاده خواجه بلاغي, پريسا کريم, امير محمدصالح, مريم ياوري ثاني, علی نصیری
|
|
با سلام و ادب و احترام
استاد معظم ، سر کار خانم کوپالی علی نصیری هستم ؛ دانشجوی مهمان و طی پیگیری انجام شده در تاریخ 1399/02/02 به سامانه LINK شدم. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: غزاله حمیدزاده, کیهان شیخی, علی عباسی, زهرا کیان, محمدرضا مرتضی بیگی, منصوره توکلي فرد
|
|
فایل کارکلاسی 01
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
فایل های کار کلاسی 01 در پنج صفحه
Class Work 01-01 Class Work 01-02 Class Work 01-03 Class Work 01-04 Class Work 01-05
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
1- فیسبوک (Facebook)
فیسبوک (Facebook) بزرگ ترین شبکه ارتباط اجتماعی (هم از نظر تعداد کل کاربران و هم اعضای حقیقی ثبت شده) در سراسر جهان است. این شبکه اجتماعی محبوب در فوریه سال ۲۰۰۴ تاسیس و در طی ۱۲ سال موفق به جمعآوری بیش از ۱.۵۹ میلیارد کاربر فعال ماهانه شد. بنا بر آمارهای رسمی بیش از یک میلیون کسب و کار کوچک و متوسط از این رسانه برای تبلیغات تجاری خود استفاده میکنند. فیسبوک در حال حاضر حدود 2 میلیارد و 10 میلیون فعالیت ماهانه توسط کاربرانش دارد. 2- یوتیوب (Youtube) یوتیوب بزرگترین و محبوبترین رسانهی تصویری در بین شبکههای اجتماعی است که در ۱۴ فوریه سال ۲۰۰۵ با همکاری سه کارمند سابق پی پال تاسیس و بعدها در نوامبر ۲۰۰۶ به قیمت ۱.۶۵ میلیارد دلار توسط کمپانی گوگل خریداری شد. این وبسایت در حال حاضر بیش از 1 میلیارد و 500 میلیون بازدید ماهانه دارد. 3- اینستاگرام (Instagram) اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویری است. این پلت فرم در ۶ اکتبر سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد و بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و مالک اصلی آن هم فیسبوک است. تعداد بسیار زیادی از کاربران از این شبکه برای پست کردن تصاویر سفر خود، دنیای مد، غذاهای مختلف و مورد علاقه خود، هنر و سایر موضوعات مشابه استفاده میکنند. یکی از دلایل محبوبیت اینستاگرام به واسطهی فیلترهای منحصر به فردی است که امکانات ویرایش عکس و ویدیو را ایجاد میکنند. تقریبا ۹۵ درصد کاربران این شبکه عضو فیسبوک هم هستند و بدین ترتیب شما میتوانید با یک تیر دونشان را هدف بگیرید. هم اکنون اینستاگرام حدود 800 میلیون بازدید ماهانه دارد. 4- توئیتر (Twitter) توییتر در ۲۱ مارس سال ۲۰۰۶ تاسیس شد و دفتر اصلی آن در سانفرانسیسکوی کالیفرنیا است. شاید این پرسش به ذهن شما هم رسیده باشد که ارسال پست با استفاده از حداکثر ۱۴۰ کاراکتر درتوییتر، روش مناسبی برای تبلیغات تجاری نیست اما بنا بر آمار، این رسانهی ارتباط اجتماعی بیش از ۳۲۰ میلیون کاربر ماهانهی فعال دارد که با استفاده از همین محدودیت ۱۴۰ کاراکتری اطلاعات خود را انتقال میدهند. در زمینه تجارت، مشاغل مختلف از این رسانهی پربیننده برای تعامل با مشتریان خود، پاسخدهی به سوالات آنها و انتشارآخرین اخبار استفاده میکنند و همزمان تبلیغات ویژه برای مخاطبین خاص خود را هم پیگیری میکنند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و احترام
کار کلاسی 01 ( Class Work 01 )
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: رامين جهان پوردوسالده, غزاله حمیدزاده, کیهان شیخی, علی عباسی, زهرا کیان, محمدرضا مرتضی بیگی
|
|