خوش آمديد,
مهمان
|
|
اهمیت انتخاب رسانه در تبلیغات :
از آنجائیکه رسانه ها در تبلیغات بیشترین بخش سرمایه را به خود اختصاص می دهند، بیشترین تحقیقات نیز بر روی رسانه ها انجام شده است، اما از آنجائیکه تنوع رسانه ها بسیار است و عملکرد آنها در هر فرهنگ و منطقه ای متفاوت است محققینن تا کنون به قوانین ثابتی در این زمینه دست پیدا نکرده اند.رسانه های
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: لیلا حمزه پوراسفروشانی, حسن خلیل خلیلی
|
|
همیت انتخاب رسانه در تبلیغات :
از آنجائیکه رسانه ها در تبلیغات بیشترین بخش سرمایه را به خود اختصاص می دهند، بیشترین تحقیقات نیز بر روی رسانه ها انجام شده است، اما از آنجائیکه تنوع رسانه ها بسیار است و عملکرد آنها در هر فرهنگ و منطقه ای متفاوت است محققینن تا کنون به قوانین ثابتی در این زمینه دست پیدا نکرده اند.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سیدمرتضی وکیلی
|