خوش آمديد,
مهمان
|
|
درود بر دانشجویان گرامی
دانشجویان موظف هستند از بین موارد ارسالی یک مورد را به صلاح دید خود انتخاب نمایند و در مورد آن مطالعه و تحقیق نمایند. مهلت ارایه مطالب تا 20 تیر ماه می باشد. تسلط دانشجو به مطالب مورد تحقیق الزامی است و یک مصاحبه شفاهی نیز خواهید داشت. با تشکر 1. چگونه می توان مشتریان رضایتمند را به مشتریان وفادار تبدیل کرد؟ ذکر یک نمونه بومی الزامی است. 2. دو سازمان ایرانی که در مشتری مداری پیشرو هستند را بیان دارید و با هم مقایسه کنید؟ ذکر یک نمونه بومی الزامی است. 3. برای بهبود روند مشتری مداری در سازمان های ایرانی باید چه اقداماتی را انجام داد؟ ذکر یک نمونه بومی الزامی است. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: پژمان پاشائی, حامد قیض اله زاده, امیر یارمحمدی, کیانوش پرهام, مهدی میرزائی فتمه سری
|
|
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای دکتر پوراشراف؛ تحقیق اینجانب حامد فیض اله زاده در خصوص تبدیل مشتریان رضایتمند به مشتریان وفادار جهت استحضار و صدور هرگونه اوامر ارشادی تقدیم میگردد. با احترام مجدد
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد عزیز ، تحقیق بنده در رابطه با بهبود روند مشتری مداری در سازمان های ایرانی تقدیم شما می گردد .
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد علی پور اشرف تحقیق بنده محمد جواد ایزدی با موضوع چگونگی تبدیل مشتری رضایتمند به مشتری وفادار در فایل پیوست قرار گرفت .
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|