پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 



موضوع: کار کلاسی

کار کلاسی 3 سال 9 ماه ago #129429

درود بر دانشجویان گرامی
دانشجویان موظف هستند از بین موارد ارسالی یک مورد را به صلاح دید خود انتخاب نمایند و در مورد آن مطالعه و تحقیق نمایند. مهلت ارایه مطالب تا 20 تیر ماه می باشد. تسلط دانشجو به مطالب مورد تحقیق الزامی است و یک مصاحبه شفاهی نیز خواهید داشت. با تشکر

1. چگونه می توان مشتریان رضایتمند را به مشتریان وفادار تبدیل کرد؟ ذکر یک نمونه بومی الزامی است.
2. دو سازمان ایرانی که در مشتری مداری پیشرو هستند را بیان دارید و با هم مقایسه کنید؟ ذکر یک نمونه بومی الزامی است.
3. برای بهبود روند مشتری مداری در سازمان های ایرانی باید چه اقداماتی را انجام داد؟ ذکر یک نمونه بومی الزامی است.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

کار کلاسی 3 سال 9 ماه ago #129898

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای دکتر پوراشراف؛ تحقیق اینجانب حامد فیض اله زاده در خصوص تبدیل مشتریان رضایتمند به مشتریان وفادار جهت استحضار و صدور هرگونه اوامر ارشادی تقدیم میگردد. با احترام مجدد
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

کار کلاسی 3 سال 9 ماه ago #130065

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد عزیز ، تحقیق بنده در رابطه با بهبود روند مشتری مداری در سازمان های ایرانی تقدیم شما می گردد .
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

کار کلاسی 3 سال 9 ماه ago #130516

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد علی پور اشرف تحقیق بنده محمد جواد ایزدی با موضوع چگونگی تبدیل مشتری رضایتمند به مشتری وفادار در فایل پیوست قرار گرفت .
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.