دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

 


  • صفحه:
  • 1
  • 2
  • 3

موضوع: تبلیغات

تبلیغات 8 سال 4 ماه ago #118253

با سلام سركار خانم استاد خسروي

نکته قابل ذکر اينکه، در تبليغ رساندن يک امر فکري و نظري و به عبارت ديگر يک پيام در مورد رسانيدن،يک شيي خارجي و عيني استعمال دارد.«تبليغ در مفهوم کلي آن عبارتست از:رساندن پيام به ديگري از طريق برقراري ارتباط بمنظور ايجاد دگرگوني در بينش و رفتار او و بر سه عنصر اصلي پيام دهنده، پيام گيرنده و محتواي پيام مبتني است.

با تشكر - محمودآبادي
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

تبلیغات 8 سال 4 ماه ago #118256

با سلام سركار خانم استاد خسروي

در تبليغ رساندن يک امر فکري و نظري و به عبارت ديگر يک پيام در مورد رسانيدن،يک شيي خارجي و عيني استعمال دارد.«تبليغ در مفهوم کلي آن عبارتست از:رساندن پيام به ديگري از طريق برقراري ارتباط بمنظور ايجاد دگرگوني در بينش و رفتار او و بر سه عنصر اصلي پيام دهنده، پيام گيرنده و محتواي پيام مبتني است.
با تشكر- محمودآبادي
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

تبلیغات 8 سال 4 ماه ago #118261

با سلام سركار خانم استاد خسروي

در تبليغ رساندن يک امر فکري و نظري و به عبارت ديگر يک پيام در مورد رسانيدن،يک شيي خارجي و عيني استعمال دارد.«تبليغ در مفهوم کلي آن عبارتست از:رساندن پيام به ديگري از طريق برقراري ارتباط بمنظور ايجاد دگرگوني در بينش و رفتار او و بر سه عنصر اصلي پيام دهنده، پيام گيرنده و محتواي پيام مبتني است.

تعریف دیگر درباره تبلیغ:
1-تبليغ عبارت است از روش يا روش‌هاي بهم پيوسته (در غالب يك مجموعه) براي بسيج و جهت دادن نيروهاي اجتماعي و فردي از طريق نفوذ در شخصيت، افكار و عقايد و احساسات آن‌ها جهت رسيدن به يك هدف مشخص كه اين هدف ممكن است سياسي، نظامي، فرهنگي و ... مشروع و نامشروع باشد.» با تشكر از شما - محمودآبادي
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

تبلیغات 8 سال 4 ماه ago #118263

با سلام

تبلیغات نوعی ارتباط هدفمند، در جهت تاثیر گذاشتن بر رفتار مخاطب می باشد.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

تبلیغات 8 سال 4 ماه ago #118264

شکل‌های مختلف تبلیغات، از زمان‌های دور با انسان همراه بوده‌اند. اگر بخواهیم آگهی‌های اشیاء گمشده را معیار قرار دهیم، می‌توانیم تا دوران اختراع پاپیروس به عقب برویم و مصداق‌های تبلیغات را پیدا کنیم. اگر تبلیغات روی دیوارها را نقطه‌ی آغاز جدی تبلیغات بگیریم، می‌بینیم بهاتیا در کتاب خود توضیح می‌دهد که از چهارهزار سال قبل از میلاد مسیح هم، روی سنگ‌های بزرگ و صخره‌های هندی، نمونه‌های پیام‌های تبلیغاتی مشاهده شده است! در کشور چین هم، حدود هزار سال قبل، نمونه‌های جدی لوگوهای تجاری برای مغازه‌ها مشاهده شده است.

با این حال برای این سوال که «تعریف تبلیغات چیست؟» پاسخ ساده و مشخصی وجود ندارد. ظاهراً تبلیغات هم چیزی شبیه خلاقیت و عشق و آرامش است. تقریباً همه می‌توانیم تا حد خوبی تشخیص بدهیم که چه چیزی تبلیغ است و چه چیزی نیست. اما تعریف دقیق آن ساده نیست.

شاید جمله‌ای که فلتچر تعریف تبلیغات را در کتاب خود با آن آغاز می‌کند،
تبلیغات، یکی از شیوه های ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی است.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

تبلیغات 8 سال 4 ماه ago #118265

مفهوم تبلیغات بطور عجیبی با بازاریابی آمیخته است. تبلیغات جزئی از فرآیند بازاریابی یک محصول و یا خدمت بشمار می رود. به بیان ساده می توان گفت تبلیغات یعنی رساندن یک پیام در مورد محصول و یا یک خدمت از طریق رسانه های مختلف برای متقاعد کردن مخاطبان بالقوه برای خرید آن محصول و یا خدمت.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
  • صفحه:
  • 1
  • 2
  • 3
مدیران انجمن: مژگان خسروی رستمی