خوش آمديد,
مهمان
|
|
تاریخ هنر جهان، جلسه چهاردهم
"مباحث مطرح شده در جلسه چهاردهم" 1.اصطلاح نئوامپرسیونیسم، روش آن در نقاشی و تفاوت آن با امپرسیونیسم 2.توضیح دو اصطلاح دیویزیونیسم و پوینتیلیسم د رنقاشی نوامپرسیونیستی 3.جایگاه جورج سورا و پل سینیاک در تحول نقاشی نوامپرسیونیستی 4.تحلیل تابلوی«بعد از ظهر یکشنبه در گراند ژات» اثر سورا از منظر فرم، موضوع و محتوا 5.چگونگی شکل گیری و وجه تسمیه نقاشی پست امپرسیونیستی و نمایندگان مهم آن 6.توضیح اصطلاح«پنجره ای رو به دنیای خارج» در سنت نقاشی پس از رنسانس، تحلیل اثر سنگ شکنان از گوستاوکوربه 7.ادوارد مانه و تحول جایگاه انسان در آثار او با تأکید بر اثر ناهار در سبزه زار 8..آگوست رنوآر و مناظر شهری با تأکید بر تابلوی لومولن دولاگالت 9.کامیل پیسارو و جستجوی ناپایدارترین جلوه های حرکت با تأکید بر تابلوی بلوار ایتالیایی ها 10.کلود مونه و مفهوم ثبت آنی نور در مناظر و تأکید بر تابلوی امپرسیون 11.پل سزان و سبک منحصر بفرد او در خلق اشیا و فضا با تأکید بر تابلوی طبیعت بیجان 12.ونگوگ و جستجوی وحدت اشیا در طبیعت با تأکید بر تابلوی کافه شبانه 13.گوگن و علاقه به ثبت جنبه بدوی زندگی انسان با تأکید بر تابلوی مسیح زرد 14.هانری روسو و تاثیرات او در شکل گیری سورئالیسم با تأکید بر تابلوی کولی در خواب 15.ادوارد مونش آغازگر اکسپرسیونیسم با تأکید بر تابلوی جیغ 16.تولوز لوترک و تحول تصویرسازی در فرانسه با تأکید بر تابلو مولن روژ 17.جایگاه آگوست رودن در مجسمه سازی و معرفی برخی از آثار شاخص او
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: لیلا کلوندی, مریم اقبالی, هانیه پزشگی, کوثر علی پناهی, منیر فتحی مرنی, سمیه محمدحسینی, ملیحه مومنی, ملیحه نجفی, راضیه سادات یاسین, سها یوسف, علی اعتمادی, محمدمهدی اقبال پور, سیدآرمین بدخش, سمیرا سهرابی, میناکشی شرما
|