خوش آمديد,
مهمان
|
|
به دلیل گسترش بیش از اندازه صنعت خودرو در جهان و افزایش رقابت بین خودروسازان، بازاریابی این محصول پرطرفدار بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سازمانها فعالیتهای بازاریابی خود را بر اساس پنج دیدگاه قرار میدهند، این دیدگاهها . عبارت اند از: تولید، محصول، فروش، بازاریابی و بازاریابی اجتماعی.دیدگاه تولید: ، فلسفه کلی هنری فورد بنیانگذار خودروسازی فورد این بود که فرآیند تولید خودروی مدل "تی" کامل شود، به گونه ای که هزینه آن کاهش یابد و مردم از نظر مالی توان خرید آن را داشته باشند.• دیدگاه محصول:برای مثال، مدیران راه آهن آمریکا چنین میاندیشیدند که مصرف کنندگان خواستار راه آهن هستند و نه وسیله حمل و نقل، از این رو به چالش بزرگ و روز افزونی که بوسیله خطوط هوایی، اتوبوس، کامیون و خودرو شخصی در پیش رویشان قرار داشت توجه نکردند.• دیدگاه بازاریابی:رضایت مشتری یک هوس نیست بلکه به بخشی از حیات شرکت ها در میآید و همانند فرهنگ سازمانی، فناوری اطلاعاتی (IT) و برنامه ریزی استراتژیک جزء جدا نشدنی شرکت میگردد.یکی از روشهای تبلیغاتی که البته در کشورهای توسعه یافته که تجارت الکترونیکی گستردهای داشته و مردم معمولاً از طریق اینترنت خرید خود را انجام میدهند، بیشتر مطرح است[، ارائه در اینترنت میباشد. امروزه اکثر فروشندگان خودرو میدانند که اینترنت فرصتهای خوبی برای افزایش سوددهی آنها ایجاد میکند.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با تشکر از مطلب ارسالی
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|