شنبه, 29 ارديبهشت 1403

 



موضوع: مخاطب شناسی در تبلیغات

مخاطب شناسی در تبلیغات 9 سال 1 ماه ago #113939

  • رضا عسگری
  • رضا عسگری's Avatar
  • آفلاين
  • دانشجو
  • ارسال ها: 58
  • Thank you received: 18
مخاطب شناسی تبلیغات
• تعریف مخاطب
• مخاطب کسی است که داوطلبانه به محتوا یا رسانه معینی روی می آورد . افراد ممکن است صرفاً به دلیل اینکه به پیام خاصی توجه می کنند خود را مخاطب بدانند.
شناخت مخاطب
باید توجه داشت که ‌ارتباط مؤثر زمانی برقرار می شود که پیام فرستنده ، متناسب با ویژگی های مخاطب طراحی شود . بر این اساس ، برنامه ریزان ارتباطی ـ روابط عمومی ـ باید دسته بندی درستی از مخاطبان داشته باشند ، ویژگی های آنان را بدانند و در زمان و مکان مناسب ، پیام متناسب را برای او ارسال نمایند.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مهری آقاشاهی