شنبه, 15 ارديبهشت 1403

 



موضوع: مخاطب شناسی؛ رمز بقای رسانه ها

مخاطب شناسی؛ رمز بقای رسانه ها 8 سال 11 ماه ago #117255

امروزه غالب رسانه‏های دیداری و شنیداری و حتی تکنولوژی‏های نوین ارتباطات متعامل‏ (دو طرفه)ناگزیر از شناخت طبقات و طیف‏های متنوع و مختلف مخاطبان خویش می‏باشند. توجه به گیرندگان پیام و شناخت آنها،گستره وسیعی از مشخصات فردی،اجتماعی، روانی و...(سن،جنس،مذهب،شغل،میزان تحصیلات،گرایش صنفی،فکری و...)را شامل‏ می‏شود.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: مهری آقاشاهی
مدیران انجمن: مهری آقاشاهی