خوش آمديد,
مهمان
|
|
با سلام
تعریفی از روابط عمومي:به معنی هنر و دانش اجتماعي، تجزيه و تحليل گرايش ها،پيش بيني آثار،مشورت با افراد مافوق و تهيه و اجراي برنامه هاي عملي كه همه در جهت منافع شرکت یا موسسه باشد. بطور کلی روابط عمومی به مجموعه ای از عملیات ارتباطی آگاهانه که مبتنی بر برنامه و تحقیق است و با شیوه های علمی و هنری به دنبال ارتباط با مردم و اطلاع یابی از نظرات آنان و افکار عمومی است که درر جهت رسیدن به تفاهم پیش می رود./ بکارگیری معانی روابط عمومی: رابطه میان افراد و گروهها/ استفاده از روش ها برای رابطه مطلوب/ کیفیت و موقعیت روابط یک سازمان روابط عمومي خوب به سه عوامل بستگي دارد: شكل گيري نگرش هاو ایده ها/ تشويق و تغيير فهم ها و ايده ها/ تغيير رفتار 4 کارکرد اصلی روابط عمومی: اطلاع رسانی / آموزش/ تفریح و سرگرمی/ هدایت و رهبری توسعه کارکردهای روابط عمومی شامل موارد زیر است: کارکرد نظارتی/ آموزشی یا انتقال فرهنگ/ سرگرم سازی/ نوگرایی و توسعه/ همگن سازی/ راهنمایی و رهبری/ بحران زدایی/ آگاه سازی/ اعطای پایگاه اجتماعی/ حمایت از هنجار اجتماعی/ انتقال میراث ها از نسلی به نسل دیگر/ نقش و کارکرد بیان عقاید/ ایجاد همبستگی/ تبلیغی ويژگي مخاطبان: زياد و فراوان هستند و به ساكنان منطقه خاصي محدود نمي شوند/ مخلوط و نامتجانس هستند/ نا اشنا و غير مشخص هستند. بهترين راه تاثير گذاري سازمان بر افكار عمومي اقناع و ترغيب است که نياز به فناوري (اینترنت، تلفن همره، شبکه های الکترونیکی و ...) دارد که از آن طریق می توان با جامعه هدف و مخاطبان ارتباط برقرار کرد. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: حسن گل احمدي
|