پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 



موضوع: حقوق و مقررات مربوط به بازایاب

حقوق و مقررات مربوط به بازایاب 9 سال 2 هفته ago #114134

با عرض سلام خدمت استاد گرامی

حقوق و مقررات مربوط به بازایاب:

* بازاریاب حق دارد نسبت به انجام تبلیغات حرفه ای و ارائه خدمات مشاوره برای شرکت به منظور معرفی و شناساندن محصولات شرکت، فعالیت نماید و به جذب افراد علاقمند به منظور ارتقاء فروش و سود دهی شرکت مبادرت نماید.

* هر بازاریاب به صورت مستقل و پاره وقت در شرکت بازاریابی می نماید وکارمند شرکت محسوب نمی گردد، بنابراین شامل دریافت حقوق ثابت، بیمه اجباری، بیمه بیکاری، پاداش، عیدی ، سنوات و حق اولاد نمی گردد.

* برای بازاریاب هیچگونه محدودیت جغرافیایی بابت فعالیت و معرفی محصولات شرکت وجود ندارد، مگر آنکه شرکت شرایط خاصی بابت فروش محصولات در مکانی را اعلام نماید.

* بازاریاب فقط حق معرفی محصولات شرکت را دارد و می تواند افراد را به خرید آنها توصیه نماید (نه اجبار) و درنتیجه از پورسانت و پاداش طبق فرمول محاسباتی شرکت بهره مند گردد.

* بازاریاب هیچگونه حق وکالتی از جانب شرکت ندارد. یعنی حقی در رابطه با مذاکرات و بستن قراردادها به نمایندگی ازطرف شرکت را ندارد. او باید فقط خود را به عنوان بازاریاب فعال شرکت معرفی نماید.

* هر بازاریابی كه فردی را بعنوان بازاریاب جدید به شرکت معرفی می کند موظف است که با صداقت و حسن نیت تمام٬به همکاری با بازاریاب جدید بپردازد تا از موفقیت وی در این زمینه اطمینان حاصل نماید.

*هیچ بازاریابی نمی تواند از میزان حق العمل خود به عنوان دلیل موفقیتش جهت حصول اطمینان دیگران استفاده کند وحق نشان دادن درآمدهای خود به دیگران را جهت تشویق و ترغیب ندارد. در غیراین صورت ضرر و زیان حاصل ازاین خطا برعهده وی می باشد. همچنین معرف حق وعده دادن سودهای کلان بدون فعالیت شخصی بازاریاب جدید را ندارد. ( میزان کسب پورسانت های هر شخص به میزان فروش محصولات شرکت از طریق او بستگی دارد).

* بکار بردن عناوین مستعار و غیر حقیقی و ناقص برای شرکت ، از سوی بازاریاب ممنوع می باشد.

* هیچ شخص حقیقی نمیتواند با عنوان نام مستعار در شرکت فعالیت کند.

* هر بازاریاب می تواند تنها یک کد شناسه در اختیار داشته باشد.

* در صورتی که بازاریاب شرکت، بازاریاب جدیدی را سهواً یا عمداً درشاخص فروش غیر از مکان اصلی قرار دهد تغییرمحل امکان پذیرنمی باشد، مگر با مراجعه حضوری بازاریاب جدید و معرف آن به یکی از نمایندگی های معتبر شرکت و ارائه مدارک مورد نیاز.

* جهت دسترسی به دفتر کار شخصی، برای هر بازاریاب رمزعبوری با انتخاب بازاریاب بوسیله شرکت ثبت می گردد، که حفاظت آن برعهده خود بازاریاب می باشد.

* هر بازاریاب می بایست از بازاریابان تحت مدیریت خود حمایت و پشتیبانی ( از نظر آموزشی) نماید و آموزش و همکاری با آنها را به منظور اطمینان ازعملکرد صحیحشان برعهده گیرد.

* بازاریاب شخصا" موظف به پرداخت مالیات تمامی در آمدهای خود در کشور متبوع خویش می باشد. و پرداخت آن برعهده شرکت نیست. (درهنگام محاسبات 5% از حق العمل بازاریاب به عنوان مالیات بر در آمد کسر و از طریق شرکت به اداره دارائی پرداخت می گردد)

* بازاریاب باید همیشه نسبت به شرکت وفادار بماند و نباید اطلاعاتی را بر ضد شرکت چه شفاهی و چه کتبی منتشر کند. اوباید مدیران این شرکت راهمیشه محترم بشمارد، در صورت وجود هرگونه هتک حرمت و افترا از جانب وی ، او ازفعالیت و ادامه توافقنامه اخراج شده و توافقنامه پایان یافته تلقی می گردد.

*بازاریاب موظف است تا اطلاعات شخصی ( نام، نام خانوادگی، آدرس، کدپستی و ...) خود را هنگام ثبت نام چک نماید تا از بروزهرگونه خطای احتمالی جلوگیری شود. در صورت بروز خطا کلیه موارد متوجه معرف و بازاریاب جدید خواهد بود.

* تمامی بازاریابان موظف به حفظ و نگهداری اطلاعات پایگاه اینترنتی شرکت می باشند. چنانچه بازاریاب سعی دررسوخ یا دخالت در پایگاه اطلاعاتی یا هر بخشی از سیستم کامپیوتری شرکت (سخت افزار یا نرم افزار ) یا در این زمینه نماید، حق بازاریابی وی بدون در نظرگرفتن اختیاراتش فورا" لغو و بایستی تمامی خسارات شرکت در این رابطه را متقبل گردد.

* بازاریاب بایستی یک نسخه از فرم قرارداد را در اختیار بازاریاب جدید قرار داده و پس از امضاء معرف به عنوان شاهد و متقاضی به عنوان بازاریاب، آن را در اختیار شرکت قرار دهد، در غیر اینصورت ظرف مدت 30 روز کاری کد شناسه بازاریاب جدید معلق خواهد شد.

در صورت عدم رعایت هر یک از بند های مذکور، شرکت محق است تا به صورت یک جانبه قرارداد را با بازاریاب خاطی فسخ نماید.

http://www.hph.co.ir/Topic/16-Rules-.aspx
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: الهام حافظي
مدیران انجمن: الهام حافظي