پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 



موضوع: تفاوت بازاريابي شبكه ايي

تفاوت بازاريابي شبكه ايي 9 سال 3 ماه ago #112635

تفاوت بازاریابی شبکه ای و دسیسه هرمی
1. محصولات و خدماتی با کیفیت را عرضه می کند.
برخلاف برنامه های هرمی که در آنها هیچ محصول یا خدمات قانونی در قبال سرمایه گذاری به شما عرضه نمی گردد، میلیون ها دلار را صرف تحقیق و نوآوری جهت تولید محصولات با کیفیت برای تأمین نیازهای مردم سراسر جهان می کند.

2. بازاریاب های شبکه ای بابت معرفی اعضای جدید کمیسیونی دریافت نمی کنند.
بازاریاب های شبکه ای لزوماً برای کسب کمیسیون نیازی به استخدام اعضای جدید ندارند، زیرا تجارت ما عمدتاً بر اساس پرداخت پاداش به افراد در ازای فروش محصولات بنا شده است. کمیسیون بر اساس فروش محصولات توسط یک بازاریاب و افراد داخل شبکه وی پرداخت می گردد. حق کمیسیون معرفی افراد صرفاً جهت معرفی اعضای جدید پرداخت نمی گردد بلکه در ازای فروش کیت های شروع به کار پرداخت می گردد. در برنامه های هرمی هیچ سودی پرداخت نمی گردد مگر آنکه شما اعضای جدیدی را به شرکت معرفی کنید.


3. از طریق برنامه پرداخت پاداش خود اطمینان حاصل می کند که همه در یک سطح قرار دارند.
اغلب شرکت های فروش مستقیم، تعداد اشخاصی که می توانند کمیسیون فروش دریافت کنند را محدود می کنند تا همه در یک سطح مساوی قرار بگیرند. از سوی دیگر، یکی از خصوصیات بارز برنامه های هرمی این است که همه سود نصیب سرشاخه ها می شود در حالیکه زیرمجموعه ها به علت آنکه دیرتر به عضویت شرکت در آمده اند، امیدی به کسب سود ندارند.



4. امکان پس دادن محصولات را برای بازاریاب های شبکه ای تضمین می کند و اجازه انبار کردن بیش از حد محصولات را نمیدهند

شرکت های قانونی فروش مستقیم از روش های مناسبی برای انبارداری استفاده می کنند و اجازه انبار کردن بیش از حد محصولات را نمی دهند. آنها اجازه خرید بیش از حد محصولات شرکت را برای مقاصد تجاری نمی دهند. این بدان معناست که توزیع کنندگان می توانند روی روش های مناسب بازاریابی تمرکز کنند و نیازی نیست که نگران فروش محصولاتی که بیش از حد انبار کرده اند باشند.

5. یک "برنامه پولدار شدن" نیست.
اغلب شرکت های بازاریابی شبکه ای از ابتدا به شما قول می دهند که در صورت تلاش و زرنگ بودن قادر به کسب موفقیت و آزادی مالی خواهید بود هر شرکتی که به شما وعده پولدار شدن بدهد به احتمال زیاد کلاهبردار است.


6. از ابزارهای تجاری استفاده می کند.
به شما اجازه می دهد که روی خریدها، کمیسیون های کسب شده و وضعیت تحویل محصولات نظارت کنید و از مشتریان خود به طور کامل حمایت می کند. علاوه بر این، شما برای تقویت درآمد و کسب و کارتان مرتباً بولتن های محصولات و پیشنهادات تشویقی دریافت خواهید کرد.

7. از یک سیستم آموزشی قوی استفاده می کند.
اهمیت زیادی به آموزش بازاریاب های شبکه ای می دهد و از تعداد زیادی از مربیان با تجربه برای کمک به شما جهت درک تجارت و محصولات استفاده می کند، این مربیان قادر هستند تا شما را به مسیر موفقیت هدایت کنند.



8. از سیاست ها و دستورالعمل های مناسب و قوانین بازاریابی اخلاقی تبعیت می کند.
شما می توانید تفاوت یک برنامه بازاریابی شبکه ای قانونی را از یک برنامه هرمی، بر اساس سیاست ها و دستورالعمل های تجاری که هر بازاریاب را ملزم به رعایت قوانین و پایبندی به قراردادها می کند تشخیص بدهید. هر گونه تخطی از سیاست ها و دستورالعمل های شرکت منجر به انجام اقدامات تنبیهی می گردد. اغلب شرکت های فروش مستقیم معتقدند که رشد و ثبات بلند مدت با ایجاد یک فرهنگ بازاریابی اخلاقی حاصل می شود.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: الهام حافظي
مدیران انجمن: الهام حافظي