خوش آمديد,
مهمان
|
|
سلام ودرود بر استادنیکو سرشت و دانشجویان عزیز
مقایسه بازاریابی چریکی و سنتی در مقالات وبسیما اصول بازاریابی و تبلیغات را معرفی کردیم و مفاهیم مربوط به بازاریابی چریکی را بررسی کردیم. امروز باید بدانیم که در عمل مرز میان بازاریابی چریکی و سنتی چیست و در دنیای تجارت امروز چه روش هایی موجب موفقیت شرکت ها میشوند. چگونه شرکت هایی نوپا مانند اینستاگرام و پینترست به برندهایی جهانی تبدیل میشوند و با بزرگترین شرکت های تحت وب مانند فیسبوک به رقابت بپردازند؟
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: نرگس بهتویی
|