خوش آمديد,
مهمان
|
|
سلام بر استاد با صبورم و دانشجویان عزیز
بازاریابی شبکهای چندسطحی نوعی شیوهٔ فروش است که در آن کمپانیها محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش میرسانند، و مشتریان پس ازخرید درصورت تمایل میتوانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرنددرآمد دربازاریابی شبکهای هم درازای فروش مستقیم کالا وهم درازای فروش ازطریق یرمجموعه کسب میشوددربازاریابی شبکهای،بازاریابها بصورت «تبلیغات کلامی» یا «تبلیغات چهره به چهره» اقدام به فروش محصولات کمپانی میکنند. در حال حاضر به ترتیب کشورهای آمریکای شمالی، چین، کشورهای اروپایی از جمله آلمان و ایتالیا و ژاپن در زمینه بازاریابی شبکهای سردمدار هستند
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: نرگس بهتویی
|