پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403

 



موضوع: کار کلاسی 1

کار کلاسی 1 9 سال 2 روز ago #115577

  • علی موکل
  • علی موکل's Avatar
  • آفلاين
  • دانشجو
  • ارسال ها: 86
  • Thank you received: 39
سلام بر استاد با اخلاق و دانشجویان عزیز

بنام خداوند قدیم

انواع بازاریابی

مقدمه:


به مرور زمان و با تکامل و پیشرفت مساّیل تجاری و بازرگانی،جایگاه و موقعیت بخش بازاریابی نیز در ساختار

سازمانی موسسات از ارزش و استحکام بیشتری برخوردار شده است.در جوامع سنتی به دلیل اینکه تعداد

موسسات تولیدی کم و خواسته هاو نیازهای ارضا, نشده مردم و گروهها بیشتر بوده لذا رقابت جدی بین

موسسات وجود نداشته و آنها به راحتی می توانستند با توجه به فلسفه تولید،هر چیزی را که تولید می

کردند به فروش برسانند
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: نرگس بهتویی
مدیران انجمن: نرگس بهتویی