شنبه, 05 خرداد 1403

 



موضوع: اهميت اعتماد در بازاريابي رابطه اي و ايجاد مقياسي

اهميت اعتماد در بازاريابي رابطه اي و ايجاد مقياسي 9 سال 2 هفته ago #115183

چکيده: با تغيير گسترده زمينه بازاريابي اکنون بازاريابي رابطه‌اي جايگزين بازاريابي سنتي مبتني بر عناصر چهارگانه آميخته بازاريابي گرديده است. استراتژي بازاريابي رابطه اي مبتني بر ايجاد، توسعه و حفظ ارتباط با خريداران مي باشد. جهت نيل به اين هدف سازمانها بايد عناصر ايجاد و حفظ روابط بين سازماني را شناسائي نموده و با سنجش اين عناصر در جهت بهبود روابط خود با سازمانهاي ديگر اقدامات لازم را به عمل آورند. يکي از مهمترين اين عناصر ، عنصر اعتماد مي باشد. اعتماد با رويکرد اينده نگر خود اينک جايگزين بسياري از عناصر مورد تاکيد قديمي مانند وابستگي، سرمايه گزاري در معاملات ويژه و رضايت گرديده است. بدين ترتيب با توجه به شکاف علمي(تئوريک) و عملي موجود پيرامون اين متغير زيربنائي بازاريابي نوين دو هدف در اين تحقيق پي گيري شده است. نخست مفهوم سازي و بيان اهميت اعتماد در شکل دهي و حفظ روابط بلندمدت و دوم ايجاد مقياسي معتبر جهت سنجش اعتبار بين سازماني به روش تحليل عاملي مورد بررسي قرار گرفته است
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

اهميت اعتماد در بازاريابي رابطه اي و ايجاد مقياسي 9 سال 1 هفته ago #115691

با سلام و تشکر از پیگیری های شما ، موضوع اعتماد مخصوصا درسطح بین المللی بسیار با اهمیت می باشد و نقش تعیین کننده ای در بازاریابی جهانی دارد . همانگونه که در بررسی محیط اجتماعی و فرهنگی تدریس شده است.
موفق باشید
صفرلی
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: مهدی برنجی
مدیران انجمن: مسعود صفرلی