دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403

 



موضوع: خلاصه موضوعات كلاسي

خلاصه موضوعات كلاسي 8 سال 11 ماه ago #117423

اصول بازاریابی جهانی
ایجاد ارزش براي مشتري: وظیفه بازاریابی ایجاد ارزشی بیش از رقبا براي مشتریان است.
ایجاد مزیت رقابتی: ایجاد مزیت رقابتی عبارتست از ،میزان جذابیت پیشنهادهاي شرکت در مقایسه با رقبا از نظر مشتریان.
این مزیت می تواند در هریک از عناصر آمیخته بازاریابی شرکت شامل : محصول ، قیمت ، تبلیغات و فعالیتهاي تشویقی و ترغیبی و
توزیع وجود داشته باشد.
تمرکز بر نیازها و خواسته هاي مشتریان : براي موفقیت ایجاد افزایش ارزش براي مشتریان با استفاده از مزیت رقابتی ،
تمرکز بر نیازها و خواسته هاي مشتریان ضروري است.

جهت گیري هاي مدیریت شرکتهاي بین المللی-مدیریت شرکتها را می توان با توجه به جهت گیري آنها به جهان به:
1.تمرکز به کشور مادر
2.تمرکز بر روي چند کشور
3.تمرکز بر روي یک یا چند منطقه از جهان
4.جهت گیري جهانی
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

خلاصه موضوعات كلاسي 8 سال 10 ماه ago #117697

با سلام و تشکر از زحمات و پیگیری های شما ، مطالب ارسالی در خصوص اصول بازاریابی جهانی و جهت گیری های شرکتهای بین المللی بوده است که در کلاس ارائه و بررسی شده است .
موفق باشید
صفرلی
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مسعود صفرلی