سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403

 



موضوع: بازاریابی رسانه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی 9 سال 4 ماه ago #109786

بازاریابی رسانه های اجتماعی


رمز و رازهای زیادی داشته و همچنین درباره آن باورهای غلط و زیاده گویی هایی نیز وجود دارد. معمولاً این باورهای غلط و دروغین توسط افرادی که به هیچ وجه دانش علمی در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی و چگونگی کارکرد آن ندارند، گسترش می یابد. در این مقاله برخی از رایج ترین "باورهای دروغین" معمول و برخی از پاسخ ها و راهکارها برای زمان مواجه با آنها ارائه شده است.

- مشتریان و مخاطبین شرکت های تجاری از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند.

این جمله یک افسانهء رایج است و همچنان بسیاری از افراد حرفه ای در بازاریابی رسانه های اجتماعی را متعجب می سازد. برخی از شرکت های تجاری و کسب و کارهای آنلاین اصلاً از بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند. با این حال آنها به داشتن دانش عادات رسانه های اجتماعی مشتریان خود توجه می کنند.

اگر مشتریان در شبکه های اجتماعی باشند، بهترین راه پیدا کردن آنها، پیوستن به آنها و آپلود لیست ایمیل مشتریان می باشد. اگر هیچ کس واقعاً در آن شبکه ها نباشد، شرکت می تواند از استفادهء آن اجتناب نماید. اما اگر حداقل 20٪ از لیست مخاطبین شما در شبکه ها وجود دارد، شرکت شما باید از آن شبکه های اجتماعی استفاده کرده و درگیر بازاریابی رسانه های اجتماعی در آن شود.

- مردم ممکن است چیزهای بدی در مورد شرکت تجاری شما بگویند.


به هر حال در مورد کسب و کارها حرف های نامربوط زیاد می زنند. تنها تفاوت این است که در صورت عدم حضور در شبکه ها و رسانه های اجتماعی، آن شرکت نمی تواند از میزان بزرگی مشکل خود آگاه گردد.

متخصصین بازاریابی رسانه های اجتماعی می توانند در مورد مشکلات کسب و کارهای آنلاین و شرکت های تجاری که هفته ها و ماه ها در مورد رسانه های اجتماعی دارند را به راحتی بررسی و مطالعه کنند تا زمانی که در جریان اصلی رسانه ها قرار بگیرند.

تنها راه مواجه با این مورد که افراد در مورد رسانه های اجتماعی بدگویی می کنند این است که در خود جریان رسانه های اجتماعی قرار بگیرید.

با تشکر
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: محمدحسین علی مددی