پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 



موضوع: ترجمه اخبار سیاسی

ترجمه اخبار سیاسی 9 سال 4 ماه ago #109580

بازی بازی‌های ویدئویی جنگی آموزش را ارتقا می‌دهد؟

تهران (FNA)- پژوهش جدیدی برای اولین بار نشان می‌دهد که بازی بازی‌های ویدئویی جنگی نه تنها مهارت لازم در انجام بازی را بالا می‌برد بلکه، قابلیت‌های آموزشی را بطور کلی بهبود می‌بخشد.
پژوهش قبلی گروه ما و دیگران نشان داده است که بازی کننده‌های بازی جنگی در انجام وظایف بسیاری برتری دارند. در این مطالعه جدید، ما پیشرفت آن‌ها را نشان می‌دهیم زیرا آن‌ها آموزندگان بهتری هستند، Daphne Bavelier یک پروفسور پژوهشی در علوم مغز و شناختی در دانشگاه روچستر، بیان کرده است. "و آن‌ها به آموزندگان بهتری می‌شوند،" او گفته است، "با بازی بازی‌های جنگی سریع العملکرد".
به گفته Bavelier، که همچنین جلسه‌های مشترکی در دانشگاه ژنو برگزار می‌کند، مغز ما ادامه به پیش بینی آنچه که بعد خواهد آمد، می‌کند - چه هنگام گوش دادن به یک مکالمه، رانندگی، یا حتی انجام یک عمل جراحی. به منظور بالا بردن مهارت‌های پیش بینی، مغز ما دائماً مدل، یا قالب‌هایی، از جهان می‌سازد، او توضیح داد. هر چه قالب بهتر باشد، عملکرد بهتر بوده و در حال حاضر ما می دانیم که بازی بازی‌های ویدئویی اکشن در واقع قالب بهتری را پرورش می‌دهد.
بازیکنان اکشن در مقابل بازیکنان غیر اکشن
در مطالعه حاضر، چاپ شده در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم، Bavelier و تیم او برای اولین بار از یک کار تفکیک کننده الگوی برای مقایسه عملکردبصری عملکرد بازیکنان بازی ویدئویی جنگی با افرادی که بازی جنگی بازی نمی‌کنند، استفاده کردند.
بازیکنان اکشن بر بازیکنان غیر اکشن برتری داشتند. کلید موفقیت بازیکنان اکشن که محققان دریافتند، این بود که مغز آن‌ها از قالب بهتری برای کاری که در دست دارد، استفاده می‌کند.
آموزش‌های ویدئویی
سپس تیم، آزمایش دیگری برای برآورد اینکه آیا بازیکنان دارای عادت عکس العمل سریع، بازی‌های ویدئویی پر از اکشن، ممکن است با قالب بهتر وابسته به بازی خود روبرو باشند، یا اکر بازی اکشن سبب ایجاد قالب بهتری برای آن‌ها می‌شوند، انجام دادند.
افراد با تجربه کم بازی‌های ویدئویی، انتخاب شدند و به عنوان بخشی از این آزمایش، از آن‌ها خواسته شد تا بازی‌های ویدئویی را تا 50 ساعت در طول نه هفته بازی کنند. یک گروه بازی اکشن ویدئو، به عنوان مثال، ندای وظیفه را بازی کردند. گروه دوم 50 ساعت بازی‌های ویدئویی، مانند سیمز را بازی کردند.
کارآموزان در یک کار تفکیک کننده الگوی قبل و بعد از آموزش بازی‌های ویدئویی مورد آزمایش قرار گرفتند. آزمایش نشان داد که بازیکنان بازی‌های ویدئویی اکشن قالب خود را بهبود داده‌اند، در مقایسه با گروه کنترل کننده که بازی بازی‌های ویدئویی غیر اکشن بازی کردند. محققان سپس به مدل سازی های عصبی برای بررسی اینکه چگونه بازی‌های ویدئویی اکشن ممکن است قالب‌های بهتر را پرورش دهد، روی آوردند.
آموزش اندازه گیری
زمانی که محققان به بازیکنان بازی اکشن کار آموزشی ادراکی دادند، تیم متوجه شد که این بازیکنان در بازی‌های ویدئویی اکشن قادر به ساخت و قالب مناسب سریع‌تری نسبت به شرکت کنندگان کنترل بازی غیر اکشن می‌باشند. و آن‌ها با درگیری در این کار بسیار جلوتر رفتند.
یک آموزش پذیر بهتر شدن به معنی توسعه قالب صحیح سریع تر بوده و در نتیجه عملکرد بهتر می‌باشد. و بازی بازی‌های ویدئویی اکشن، این تیم پژوهشی افزایشی که پردازش می‌کند را دریافتند.
"وقتی آن‌ها وظیفه یادگیری ادراکی را آغاز نمودند، بازی کننده‌های بازی ویدئویی اکشن از بازیکنان غیر اکشن تمیز داده شدند؛ آن‌ها با یک قالب بهتر به کار نمی‌آمدند، Bavelier گفت. در عوض، آن‌ها قالب بهتری برای کار، بسیار، بسیار سریع‌تر نشان دهنده یک تسریع در منحنی یادگیری را بهبود بخشیدند.
پژوهشگران همچنین دریافتند که عملکرد بهبود یافته بازیکنان اکشن، یک تأثیر ماندگار است. وقتی از چند ماه تا یک سال بعد مورد آزمایش قرار گرفتند، شرکت کنندگان آموزش دیده اکشن هنوز هم عملکرد بهتری نسبت به دیگر شرکت کنندگان، نشان می‌دهند که حفظ توانایی آن‌ها برای ساخت قالب‌های بهتر را پیشنهاد دارد.
تیم Bavelier در حال حاضر ویژگی‌های بازی‌های ویدئویی اکشن را بررسی نموده که کلید ارتقای آموزش بازیکنان است. او گفته است: "بازی‌های غیر از بازی‌های ویدئویی اکشن ممکن است قادر به داشتن همان اثر باشد. آن‌ها ممکن است نیاز به اقدام سریع، و نیاز به بازیکن برای تقسیم توجه خود، و ایجاد پیش بینی در مقیاس‌های زمانی مختلف داشته باشند.
Vikranth R. Bejjanki از دانشگاه روچستر و دانشگاه پرینستون، و Ruyuan Zhang از دانشگاه روچستر محققان این پژوهش می‌باشند. علاوه بر Bavelier و محققان همراه با او، محققان دانشگاه ژنو، دانشگاه ویسکانسین-مدیسون، و دانشگاه ایالتی اوهایو نیز در مطالعه نقش داشته‌اند.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: پانته آ رجاء