یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

 



موضوع: گزارش مطبوعات

گزارش مطبوعات 9 سال 5 ماه ago #104524

نخستین تجربه دولت یازدهم
دوره بیستم نخستین تجربه دولت یازدهم در برگزاری یکی از حساس‌ترین،‌ دشوارترین و در عین حال پرمخاطب‌ترین نمایشگاه‌های کشور است. اتفاقی که تقریبا تمام رسانه‌های کشور چشم امید به آن بسته و سعی دارند در یک هفته حضور در این گردهمایی فرهنگی، بهترین عملکرد را از خودشان و اهدافی که دنبال می‌کنند به مخاطب ارائه دهند. امسال برای نخستین بار ثبت‌نام در نمایشگاه به صورت الکترونیکی انجام شد و نشریات پس از انجام مرحله نخست، ثبت‌نام و اعلام متراژ درخواستی، در مرحله دوم باز هم به صورت الکترونیکی ثبت‌نام قطعی انجام دادند و جای غرفه خود را نیز در پلان نمایشگاه مشخص ساختند
از روز چهارشنبه ۷ آبان‌ماه رسانه‌های مختلف آمادگی خود را برای حضور در بزرگترین ماراتن مطبوعاتی اعلام کردندبیشترین حضور مربوط به ماهنامه‌ها و پایگاه‌های خبری است به‌طوری که ۵۰ روزنامه، ۴۰ دوهفته‌نامه، ۴۰ هفته‌نامه، ۱۰۰ ماه‌نامه، ۱۵ دوماه‌نامه، ۴۰فصل‌نامه، ۳۲خبرگزاری، ۹۶ پایگاه خبری، ۳۲ موسسه مطبوعاتی و ۵۰ متقاضی در بخش «صنایع، خدمات و تجهیزات مرتبط با مطبوعات و روابط عمومی وابسته به سازمان‌های دولتی» ثبت‌نام اولیه را انجام دادند.
17تا 23آبان بیستمین دوره ان بر پا شد که یک روز از زمان برپایی آن کاسته شده است . روز جمعه 23 آبان ماه از نمایشگاه که روز آخر برگزاری بود دانشجویان روابط عمومی واحد 13 بازدیدی از غرفه های مطبوعات بعمل آوردند .
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: حسن گل احمدي
مدیران انجمن: حسن گل احمدي