خوش آمديد,
مهمان
|
|
چرخه اقدام پژوهی را می توان متشکل از چهار مرحله دانست:
- برنامه ریزی - اقدام - مشاهده - بازاندیشی و تعدیل اقدام چهار زمینه اصلی که می تواند بستر انجام فعالیت اقدام پژوهی در محیط های آموزشی واقع شود شامل: 1- دانش آموزان 2- معلم 3- برنامه درسی 4- محیط آموزشی اگر شخصی اعتبار داده های خود را نداند نمی تواند نسبت به یافته ها و نتیجه گیری هایش زیاد مطمئن باشد، و بنابراین هر اقدام پژوه ناگزیر از اتخاذ دیدگاهی علمی در مورد اعتبار پژوهش خویش است. انواع اعتبار بازده – فرایند – دموکراتیک – تسهیل کننده - گفتگویی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|