جمعه, 28 ارديبهشت 1403

 



موضوع: گزارش بازدید.....

گزارش بازدید..... 9 سال 5 ماه ago #106766

نخستین تجربه دولت یازدهم
دوره بیستم نخستین تجربه دولت یازدهم در برگزاری یکی از حساس‌ترین،‌ دشوارترین و در عین حال پرمخاطب‌ترین نمایشگاه‌های کشور است. اتفاقی که تقریبا تمام رسانه‌های کشور چشم امید به آن بسته و سعی دارند در یک هفته حضور در این گردهمایی فرهنگی، بهترین عملکرد را از خودشان و اهدافی که دنبال می‌کنند به مخاطب ارائه دهند. امسال برای نخستین بار ثبت‌نام در نمایشگاه به صورت الکترونیکی انجام شد و نشریات پس از انجام مرحله نخست، ثبت‌نام و اعلام متراژ درخواستی، در مرحله دوم باز هم به صورت الکترونیکی ثبت‌نام قطعی انجام دادند و جای غرفه خود را نیز در پلان نمایشگاه مشخص ساختند
از روز چهارشنبه ۷ آبان‌ماه رسانه‌های مختلف آمادگی خود را برای حضور در بزرگترین ماراتن مطبوعاتی اعلام کردندبیشترین حضور مربوط به ماهنامه‌ها و پایگاه‌های خبری است به‌طوری که ۵۰ روزنامه، ۴۰ دوهفته‌نامه، ۴۰ هفته‌نامه، ۱۰۰ ماه‌نامه، ۱۵ دوماه‌نامه، ۴۰فصل‌نامه، ۳۲خبرگزاری، ۹۶ پایگاه خبری، ۳۲ موسسه مطبوعاتی و ۵۰ متقاضی در بخش «صنایع، خدمات و تجهیزات مرتبط با مطبوعات و روابط عمومی وابسته به سازمان‌های دولتی» ثبت‌نام اولیه را انجام دادند.
17تا 23آبان بیستمین دوره ان بر پا شد که یک روز از زمان برپایی آن کاسته شده است . روز جمعه 23 آبان ماه از نمایشگاه که روز آخر برگزاری بود دانشجویان روابط عمومی واحد 13 بازدیدی از غرفه های مطبوعات بعمل آوردند .
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

گزارش بازدید..... 9 سال 4 ماه ago #107159

با سلام؛
سهرابی جان دوره بیستم چی؟
ضمناً آنچه شما نوشته ای گزارش نیست، خبر است. آن هم ... ؟!
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: مرتضي سهرابي
مدیران انجمن: محمد احمدی