خوش آمديد,
مهمان
|
|
کارکرد مشورتی رسانه ها :که اولین کارکرد رسانه در یک سیستم اقتصادی نقش مشورتی رسانه ها ست. رسانه به عنوان یک بازوی مشورتی می تواند ضریب انحراف در تصمیم گیریهای خورد و کلان اقتصادی دولت را به حداقل رساند.
کارکرد ترویچی رسانه ها : کارکرد بر اهمیت دیگری که در فرایند شکل گیری و اجرای برنامه اقتصادی از سوی رسانه به طور جدی دنبال شده است.رویکرد ترویجی رسانه در برابر طرح عمومی ،آموزش آگاهی سازی و قوانین اقتصادی برای بهره گیری در حوزه اجرا بوده است. کارکرد بستر سازی رسانه ها : نقش دیگری که وسایل ارتباط جمعی در حوزه اقتصاد ایفاد کرده اند کار کرد بستر سازی بوده است.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سیاوش دانیالی
|