خوش آمديد,
مهمان
|
|
با سلام وخسته نباشید خدمت استاد گرامی.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: احسان اعرابيان
|
|
روابط دوطرفه میان مشتری و فروشنده، توجه به نیازهای مشتری، بهره گیری از اطلاعات به روز شده، فراهم کردن محیط مناسب فروش، استفاده از فضای مجازی فروش و خدمات پس از فروش از جمله مواردی است که حق مشتری است و در تقویت انگیزه مشتری نقش مهمی ایفا می کند.
قطعا به دنبال حق مشتری بودن ملاک اصلی است نه صرفا رضایت مشتری. همانطور که حضرت علی (ع) به کارگزاران خود تاکید می کنند که به دنبال حق باشید نه رضایت. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|